Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Notices

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 1 January 2019, 14:35   #1
gilberto

Standaard Windows geluidsrecorder werkt niet meer

Beste mededenkers,

Ik heb een laptop MSI CR61 Core i 5 en een O.S. Windows 8.1.Ik heb een lied opgenomen dat op mijn bandopnemer staat, met de windows geluidsrecorder met de oranje microfoon. Alles werkte normaal en goed en de opname werd in de map recordings geplaatst. De bandopnemer was verbonden met een kabeltje met twee tulpen(een rode en een zwarte) voor in de line out uitgang van de bandopnemer,en de 3,5 mm jack werdt in de micro ingang van de laptop geplugd. De volgende dag wilde ik weer een song opnemen van de bandopnemer maar de windows geluidsrecorder met de orange microfoon die tot drie uur lang opnames kan maken,werkte niet meer en verplaatste zich telkens naar de taakbalk.De teller loopt niet meer als ik klik op de oranje microfoon en de aanduidingen onderaan het venster zijn ook verdwenen. Ik begrijp er niets van. Ik heb het stuurprogramma gecontroleerd in Apparaatbeheer,en alle andere audio instellingen. Ik zie geen verkeerde instellingen staan. Weten jullie wat er moet gebeuren om de windows geluidsrecorder met de orange microfoon opnieuw te laten functioneren?

Grtz

gilberto
gilberto is offline   Met citaat antwoorden

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten