Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Muziek

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 24 April 2007, 21:10   #1
anoniem22701
Guest

Exclamation Geluidsrecorder Vista

Heey,, ik heb sinds een aantal dagen windows vista op mijn pc maar de geluidsrecorder in vista is heel erg aangepast, kan nu alleen nog maar geluid opnemen en opslaan,, meer niet , nu ik vaak die andere opties in geluidsrecorder gebruikte(die er nu dus niet meer zijn )) wou ik graag weer de originele recorder terug, zou ik die ergens kunnen downloaden?, met google kan ik niks vinden,

bvd,
vincent,

Laatst gewijzigd door vincent.bs : 24 April 2007 om 21:20
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2007, 21:21   #2
anoniem22701
Guest

Standaard

iemand???....
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2007, 21:30   #3
anoniem13255
Guest

Standaard

Als je nou eens niet dubbelpost?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2007, 20:39   #4
anoniem24533
Guest

Standaard

Ja misschien kan ik je helpen. Zat dat programma standaard bij je vorige windows in? Zo nee, hoe heet dat programma die je weer wilt hebben? Dan zal ik wel even voor je kijken.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2007, 09:27   #5
anoniem17490
Guest

Standaard

geluidsrecorder was bij xp iets uitgebreider

dan in vista

dus ja dat zat hij wel

het is gewoon de geluidsrecorder onder start -> alle programma's -> bureau accessoires -> nog iets :P
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2007, 00:25   #6
anoniem24925
Guest

Standaard

Tip van flip:

De soundrecorder van windows 2000 heet sndrec32.exe. Ik denk dat het hetzelfde is in xp maar je zou het kunnen checken door in de eigenschappen van de snelkoppeling te kijken. Hierin staat waar het bestand waar de snelkoppeling snelkoppelt. Als je dit bestandje opzoekt op een xp machine (in mijn gevallen zoeken op sndrec32.exe) en kopieert naar je eigen pc. Dan heb je je oude vertrouwde recorder weer terug. Hoop ik, ik heb dit niet geprobeerd dus je zou wat problemen tegen kunnen komen.

Carnelain
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2007, 11:29   #7
anoniem24925
Guest

Standaard

Ik heb het nog even nagekeken. In windows xp is dit ook sndrec32.exe. Het is namelijk hetzelfde programma als in windows 2000. Als je me je e-mail adres stuur (persoonlijk bericht) dan mail ik je het bestandje wel even.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2007, 23:42   #8
anoniem25411
Guest

Standaard

ik heb dat probleem ook ik ben dj bij een internet radio station en gebruikte de geluidsrecorder om jingle`s af te spelen.
nu is mijn vraag is het al gelukt om het wel goed te krijgen??
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2007, 19:35   #9
anoniem22701
Guest

Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnelain Bekijk bericht
Ik heb het nog even nagekeken. In windows xp is dit ook sndrec32.exe. Het is namelijk hetzelfde programma als in windows 2000. Als je me je e-mail adres stuur (persoonlijk bericht) dan mail ik je het bestandje wel even.
uhhm, ik kan geen pm sturen omdat je iets hebt uitstaan ofsoo, dits mijn mail: centje9999@hotmail.com
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2007, 09:53   #10
anoniem25452
Guest

Standaard

Dan kun je beter dit neerzetten: blabla[at]blabla[punt]bla en ten tweede weet ik niet of je je email adres openbaar mag maken...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten