Vliegvlug verdeeldoosie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal
Als het modem een keer vervangen wordt krijg je een draaloos modem.
Dat zorgt dan voor 2 draadloze netwerken . Je eigen prive netwerk(draadloos of bedraad) ,en het openbare netwerk. Dat openbare staat standaard aan ,en dat kun je via de site van de provider eventueel uit zetten. Maar als je het uit zet betekent dat ,dat je ook geen gebruik mag maken van de andere openbare netwerken.
....
Ook al is je modem nog niet vervangen dan kun je toch gebruik maken van de openbare netwerken van je provider ,mits dat bij je abo behoort ,maar dat kun je ook vast op de site van je provider vinden.
|
Klopt zeg, ook als je nog zonder draadloos modem werkt mag je al meedoen, zolang je Internet (van UPC in dit geval) hebt.
Dit staat er bij UPC:
8888888888888888888888888888888888888888888888
WifiSpots gebruiken
Per abonnee heeft u met maximaal 3 ingestelde apparaten toegang tot WifiSpots van UPC. Bijvoorbeeld met twee smartphones en een tablet. En per WifiSpot hebben maximaal 5 apparaten toegang tot internet. Deze kunnen van verschillende gebruikers zijn. Worden het er 6 of meer? Dan komt er een melding dat er geen verbinding mogelijk is.
WifiSpots van UPC aan- of uitzetten
Als u over een draadloos modem van het type Thomson TWG870, Cisco EPC3925 of Technicolor TC7200 beschikt, wordt WifiSpots van UPC automatisch aangezet op uw modem. U kunt WifiSpots van UPC zelf aan- of uitzetten via Mijn UPC. Als u WifiSpots van UPC uitzet, kunt u zelf ook geen gebruikmaken van het UPC WifiSpots-netwerk bij anderen.
Heeft u nog geen geschikt wifi-modem, maar wel een internetabonnement van UPC, dan kunt u wel gebruikmaken van het UPC WifiSpots-netwerk. Uw eigen modem is dan geen onderdeel van het UPC WifiSpots-netwerk. Het is niet mogelijk om een gebruikersaccount van WifiSpots van UPC uit te zetten.
Wachtwoord wijzigen
Het wachtwoord voor WifiSpots van UPC op uw laptop, tablet of smartphone vindt u in Mijn UPC. Uw gebruikersnaam is gelijk aan uw gebruikersnaam van uw Mijn UPC-account. U kunt uw wachtwoord eenvoudig aanpassen in Mijn UPC.
Als u het wachtwoord voor WifiSpots van UPC in Mijn UPC heeft aangepast, moet u dit ook aanpassen op uw apparaten.
8888888888888888888888888888888888888888888888
In de UPC account kun je dus een wachtwoord instellen. Ze weten dus dat ik het ben omdat ik alleen toegang tot 'Mijn UPC' heb op hun site, en mijn wachtwoord daar ingelogd is opgegeven.