Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 16 February 2018, 20:16   #1
anoniem32141
Guest

Standaard Freezeframe

Nu heb ik zelf eens een keer wat......

Sinds een paar weken een nieuwe muis. Goedkoop Trust ding als vervanger voor mijn oude Logitech muis (https://www.coolblue.nl/product/7777...uis-zwart.html). Sinds ik dat ding geinstalleerd heb, gebeurt het me minimaal 1x per dag dat op willekeurige momenten mijn computer compleet vastslaat.
Zo vast, dat ook CTRL-Alt-Delete niet werkt en de enige manier om wat gedaan te krijgen, de harde reset is.

Weet iemand waar dit vandaan kan komen? Muis verwijderen in apparaatbeheer heb ik reeds gedaan, maar heeft geen moer geholpen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2018, 21:07   #2
anoniem27570
Guest

Standaard

Als je zeker weet dat de muis het veroorzaakt, model kliko dan.

Trust laat alles in China maken onder die naam, je kunt het treffen maar het is sowieso geen kwaliteisspul.

Logitech maakt over het algemeen betere producten.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2018, 21:11   #3
anoniem32141
Guest

Standaard

Ik weet bijna zeker dat het die muis geweest is, kan natuurlijk ook een update van W10 geweest zijn, maar ik zie echt helemaal niets in mijn logboeken.......
Dat is het allervreemdst......

Ik ga morgen eens een andere (betere) scoren. Deze was ook in eerste instantie bedoeld als overbrugging.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2018, 21:40   #4
anoniem26138
Guest

Standaard

Als de muis software heeft in je software scherm (dus niet alleen in Apparaatbeheer), dan zou ik eerst de laatste software bij Trust zien te downloaden, vervolgens die software in je softwarescherm verwijderen, en dan de nieuwe installeren.

Het probleem met het verwijderen uit de Apparaatbeheer is dat Windows eigenlijk gelijk weer dezelfde driver installeert die je al had.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2018, 21:46   #5
anoniem32141
Guest

Standaard

Ding heeft geen aparte software (kun je voor die prijs ook niet echt verwachten :P ). Ik ga het morgen (of van de week) eens proberen met mijn oude vertrouwde merk.
Dank voor de reacties
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2018, 23:00   #6
anoniem26138
Guest

Standaard

I.p.v 'Verwijderen' in Apparaatbeheer kan je beter voor 'Bijwerken' kiezen, en Windows een minuutje op Internet naar een nieuwe versie laten zoeken.

Ik heb zelf ook een bedrade optisch muis van € 6, en die draait al sinds 2003 iedere dag op de standaard Windows driver

Het kan trouwens net zo goed een probleem met de driver van je grafische adapter zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2018, 09:45   #7
anoniem27570
Guest

Standaard

USB muizen hebben ook geen drivers nodig alleen herkenning maar Logitech b.v. heeft wel aanvullende software zoals SetPoint.

Nog garantie op die Trust? of kwam die uit de reserve onderdelenbak.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2018, 14:32   #8
anoniem32141
Guest

Standaard

Kwam niet uit de reservebak, maar voor 14 euro ga ik niet moeilijk lopen doen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten