Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 15 February 2016, 14:20   #11
anoniem42071
Guest

Standaard

Die zie je daar niet. Maar als je de C: schijf openklikt en dan naar Gebruikers gaat en je gebruikers naam open klikt zie je hem wel staan. Desnoods maak je een snelkoppeling ervan op je bureaublad.

De 6 mappen die je bij "Deze Pc"ziet staan zijn standaard. daar kan je weinig aan wijzigen.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 15 February 2016, 17:31   #12
anoniem35068
Guest

Standaard

Bestanden offline beschikbaar hebben lukt alleen als ze lokaal opgeslagen worden. Op dat moment nemen ze dus ruimte in op je schijf.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2016, 16:00   #13
anoniem57787
Guest

Standaard

Stel ik heb een brief van mijn cluppie gemaakt en die wil ik opslaan, of een brief voor mijn kleindochter of een mailtje over een stamboom dat ik op wil slaan. Ik heb daar allemaal mappen voor, submappen van mijn documenten. Maar als ik telkens moet zoeken in welke map de submap zit of de file in een verkeerde map dump, is dat niet handig. Voor ik eea ga veranderen ga ik eerst een goed nadenken
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2016, 16:06   #14
anoniem42071
Guest

Standaard

Als je het doet zoals ik in post 5 beschrijf kom je met zulke dingen altijd in de map Documenten in de Onedrive map terecht.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2016, 16:25   #15
anoniem57787
Guest

Standaard

Ik heb de mappen waar ik altijd in werk op onedrive gezet en bij deze pc documenten weggehaald. Op deze pc documenten zit niet veel en die worden niet vaak aangevuld.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten