Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Websites maken

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 14 April 2014, 19:53   #1
anoniem31645
Guest

Standaard facebook like button

Ik ben al dagen aan het zoeken naar wat ik wil maar kennelijk heb ik een uniek iets?

Ik wil graag een paas actie maken. Het idee is dat ik een aantal eieren (plaatjes natuurlijk..) verstop op mijn website en dat mensen deze dan kunnen gaan zoeken en iets winnen. Zover is het niet moeilijk natuurlijk.

Maar dit wil ik graag gedeeld hebben op facebook, wanneer iemand er 1 vind. Ook niet moeilijk zou je zeggen? Voor mij in ieder geval wel . Het probleem is dat ik een specifiek plaatje op een pagina wil delen maar dat wanneer deze dan gedeeld is en een Facebook gebruiker klikt er op dat hij naar de index pagina van de site word gestuurd om van daar uit te zoeken.

Nu is het probleem dat ik mijn meta tags niet kan aanpassen, deze worden automatisch aangemaakt door het programma zencart.

Weet iemand wat ik het beste kan doen?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2014, 19:43   #2
anoniem22217
Guest

Standaard

Zou het niet verstandiger zijn om het antwoord te zoeken op de ZenCart site niet om het af te schuiven maar je gebruikt dit pakket en zul je eerst naar die site gaan voor een oplossing, overigens heeft Zooplus ook zo'n paaseieren zoeken actie misschien met wat reverse engineering dat je daar wat opsteekt.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten