Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Websites maken

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 August 2011, 14:53   #21
anoniem14733
Guest

Standaard

Citaat:
De foto's zijn geen van alle groter dan 125kb.
Dan is er nog veel ruimte te besparen ondanks dat 125 kb niet heel erg groot is. Maar 450 mb is nog steeds best veel.
Wat ik vaak doe is een foto openen in acdsee en dan zonder wijzigingen opnieuw opslaan als jpg en dan is hij vaak slechts nog 30kb. Dan opent hij sneller en is ook nog eens behoorlijk kleiner. Maarja als je zoveel foto's hebt is dat natuurlijk wel heel veel werk.

De website van Getzenned ziet er wat rommelig uit vind ik, toont niet echt professioneel, maarja ze bestaan al lang en het zal mede komen doordat ze zich specifiek op Zencart richten.
Als jij dat ook gebruikt is dat misschien wel handig. Voor 25 euro per jaar zorgen ze ook voor het up2date houden van je Zencart en dat is wel heel erg belangrijk. De modules moet je dan zelf doen anders wordt het duurder.
Al met al misschien niet de goedkoopste, maar ze hebben wel alle mogelijkheden en als ze inderdaad zo goed met Zencart overweg kunnen etc. zou dat misschien toch de beste keuze zijn.

Dat je er weinig over vindt hoeft niet perse iets te zeggen. Van mij heeft ook maar 1 klant iets ingevuld op ispgids, maar ik vergeet ook elke keer de klanten dat te vragen, wil ze er eigenlijk niet mee lastig vallen. Zolang je geen slecht nieuws tegenkomt is geen nieuws vaak ook goed nieuws v.w.b. hosters.

Op het ZenCart forum staan overigens ook een paar goede ervaringen over Getzenned. Ik zou het gewoon proberen. Veel beter kom je toch niet tegen denk ik.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten