Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Onderdelen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 April 2009, 09:30   #1
anoniem26255
Guest

Standaard temperaturen

dit zijn mijn temperaturen... 10 minuutjes na booten.. terwijl ik FF/MIRC/everest heb lopen..
oftewel vrij weinig..
hij word nogal gauw warm op het moment..

zou dit kunnen komen door stof? en zoja hoe verhelp ik dit?

mvg!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2009, 10:23   #2
anoniem37706
Guest

Standaard

He, zit er ook stof voor je koelingsgaten, had ik ook bij mijn laptop, stofzuiger erlangs en het werkt wel weer, teminste bi mij wel! Zo niet, gewoon PC openmaken en dan even de stofzuiger erlangs. Of nieuwe koeling erin kan ook natuurlijk!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2009, 13:16   #3
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StillBorn Bekijk bericht

dit zijn mijn temperaturen... 10 minuutjes na booten.. terwijl ik FF/MIRC/everest heb lopen..
oftewel vrij weinig..
hij word nogal gauw warm op het moment..

zou dit kunnen komen door stof? en zoja hoe verhelp ik dit?

mvg!
Ik vind de waarden wel redelijk hoor..... Belast de pc eens wat meer en kijk eens wat de maximale temperaturen dan worden?
En over het verhelpen van stof, gewoon kast open maken, kijken of er inderdaad stof in/op de ventilatoren zit.
Zo ja, stroomstekker er uit trekken en met een stofzuiger (en kwast) heel voorzichtig schoonmaken.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2009, 18:04   #4
anoniem26255
Guest

Standaard

open maken van de laptop kan gewoon?
ivm garantie?
zou hem vanavond wel is ff wat games laten runnen enzo dan maak ik nog wel ff een screenie van de temps =)
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2009, 18:15   #5
anoniem37706
Guest

Standaard

He, als het een laptop is dan denk ik dat het niet verstandig is om hem open te maken. Maar denk er ook aan dat laptops altijd wel wat warmer zijn dan desktops. Draaien je vennetjes wel gewoon, zou ook kunnen dat je vennetjes gewoon niet meer werken. Maar inpricipe is het niet zo heel erg warm helemaal voor een notebook.
Ik zal is een keer kijken hoe warm mijn laptop is!

Edit:
Hier even een afbeelding van mijn de warmte van een aantal onderdelen. (Macbook Pro op Mac OS X) En volgens mij is het ook zo dat bij Windows meestal wel de temperaturen stijgen, maar dat zeg ik met twijfel.

Laatst gewijzigd door Sanderman : 1 April 2009 om 18:24 Reden: Temperaturen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2009, 18:57   #6
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StillBorn Bekijk bericht
open maken van de laptop kan gewoon?
ivm garantie?
zou hem vanavond wel is ff wat games laten runnen enzo dan maak ik nog wel ff een screenie van de temps =)
Ik heb uit jouw bericht niet op kunnen maken dat het hier een laptop betrof.
In dit geval zou ik hem inderdaad maar niet open maken als je er niet teveel verstand van hebt. Qua garantie is het geen probleem, de onderkant zit niet verzegeld of zo.
Ik blijf evengoed wel bij mijn verhaal dat ik de temperaturen niet schrikbarend hoog vind.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2009, 19:06   #7
anoniem37706
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qpc Bekijk bericht
Ik heb uit jouw bericht niet op kunnen maken dat het hier een laptop betrof.
In dit geval zou ik hem inderdaad maar niet open maken als je er niet teveel verstand van hebt. Qua garantie is het geen probleem, de onderkant zit niet verzegeld of zo.
Ik blijf evengoed wel bij mijn verhaal dat ik de temperaturen niet schrikbarend hoog vind.
Heb je inderdaad wel gelijk in, ze zijn ook niet echt hoog. Mijn temperaturen zijn iets lager dan die van hem. Maarja, hij moet maar is even de zijne met de mijne vergelijken om het zo maar te zeggen!

Iedergeval hoef je je geen zorgen te maken dat je computer wegsmelt!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2009, 14:25   #8
anoniem26255
Guest

Standaard

okeej nou gelukkig =D
mij leken de temperaturen vrij hoog.. maar gelukkig ^^

bedankt voor alle antwoorden!! en ik hoop inderdaad maar dat me laptop niet smelt ^^
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten