Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 10 December 2010, 00:48   #11
anoniem42071
Guest

Standaard

Ik vergelijk de programma's ook niet met elkaar, maar de reactie van mensen van toen en onze reactie nu. Ik ben van 1950 dus we schelen iets....

Het zal nog veel verder gaan met dat laten weten, wat en waar..
Je mobiel zichtbaar maken, zodat "vrienden kunnen zien waar die mobiel is (en jij zal daar ook wel zijn dan)
Een winkel binnen lopen en gelijk allerlei aanbiedingen gesmst krijgen, omdat al je interesses bekend zijn in de digitale bak, zodat ze weten dat je van roze sokjes houdt ofzo..

Wij willen dat niet denk ik en we gaan er denk ik niet aan mee doen en vinden het verruit overkill....
17 jaar geleden, vonden al mijn kennissen dat ik extreem veel tijd achter de pc doorbracht en veel te veel zat te chatten.....(k'vond het toen gewoon leuk)

Nu geven wij als "minder jongen" een gelijksoortige reactie naar wat er gebeurt.

Maar wat waar is, is waar.
Sirenes in mijn dorp. Ik tik op twitter den naam van m'n dorp in en vaak weet ik gelijk waar en waarom iets is gebeurd, omdat er iemand bij dat accident loopt te twitteren naar vrienden. (die spellings controller kent het woord "Twitteren" nog niet......)

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2010, 09:40   #12
Macfan
Guest

Standaard

Hmmm, ik vond Twitter in het begin wel leuk, maar het begint nu toch wel te zuigen. Farmville was ook leuk, maar als ik vervolgens tijdens het film kijken naar boven moet om de tomaten van het veld te halen... dan ben ik er snel klaar mee...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2011, 11:18   #13
anoniem45595
Guest

Standaard

We geven graag iedereen de kans om iets te winnen en aangezien we vrij veel volgers op Twitter hebben, vonden we het leuk om ook die regelmatig de kans te geven iets te winnen, geldt ook voor Facebook. Voor alle anderen hebben we Vrijdag Weggeefacties, Hebben Hebben in het blad zelf, prijspuzzels, dus voor onze online lezers vinden we het leuk om ook zoiets te organiseren.
De discussie over waarom je wel of niet Twitter zou moeten hebben gaan wij als redactie niet mee voeren, daarover schrijven we in het blad meer dan genoeg en we zijn van mening dat iedereen voor zichzelf moet bepalen waar hij/zij zich lekker bij voelt.

Hoe je moet Retweeten, zoals dat heet, kun je binnenkort in het blad lezen, in een introductieworkshop over Twitter.

Groetjes,
Annelies Verhelst
Redacteur Computer Idee
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2011, 11:49   #14
anoniem14945
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annelies Verhelst Bekijk bericht
De discussie over waarom je wel of niet Twitter zou moeten hebben gaan wij als redactie niet mee voeren
Hoeft ook niet, want dat is een heel andere discussie dan waarvoor ik dit topic opende. Waar het om gaat is dat mensen zonder Twitter (of Facebook) per definitie niet mee kunnen doen. En dat strookt dan weer niet met
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annelies Verhelst Bekijk bericht
We geven graag iedereen de kans om iets te winnen...
Combineer een actie op de website met een extra aankondiging via Twitter/Facebook en de actie staat open voor een hele boel meer mensen.

Toch bedankt voor je reactie
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2011, 18:46   #15
anoniem14733
Guest

Standaard

Ik ben het helemaal met Foobar eens. Iedereen is iedereen. Maak de actie dan ook gewoon voor iedereen, dus de mensen via de website en de mensen via Twitter.
Je kunt dan net zo goed Hyves erbij doen, er zijn ook veel mensen die dat hebben en Twitter weer niet, als je toch iedereen wilt.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2011, 22:54   #16
anoniem13187
Guest

Standaard

Eigenlijk zouden alleen de mensen die een abbonnement op CID hebben aan zulke prijsvragen mee moeten kunnen doen !
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2011, 00:04   #17
anoniem26536
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Eigenlijk zouden alleen de mensen die een abbonnement op CID hebben aan zulke prijsvragen mee moeten kunnen doen !
Zou de opzet van zo'n 'multimedia' actie niet zijn, meer potentiŽle abonnee's bereiken ?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2011, 12:57   #18
anoniem45595
Guest

Standaard

We proberen zoveel mogelijk mensen te bereiken, ook mensen die (nog) geen abonnee zijn, maar mogelijk wel geÔnteresseerd zijn in ons blad of onze website. Niet iedereen die onze site of ons blad leest is abonnee. Voor abonnees hebben we hopelijk binnenkort speciale acties, daar werken we nog hard aan. Op Hyves hebben we ook een pagina (computerideenl.hyves.nl), dus ook die mensen proberen we te bereiken. En ja, we proberen net als iedere uitgever vanzelfsprekend continu meer abonnees te werven .
Oftewel, echt iedereen maakt in meer of mindere mate regelmatig kans op leuke prijzen, ook niet-abonnees. We luisteren graag naar suggesties en leuke ideeŽn voor nieuwe acties, maar we bepalen uiteindelijk zelf het hoe, wie, wat, waar en waarom.

Dank voor uw begrip!

Groetjes,
Annelies Verhelst
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2011, 16:06   #19
anoniem26536
Guest

Standaard

@ Annelies Verhelst

Citaat:
.... echt iedereen maakt in meer of mindere mate regelmatig kans op leuke prijzen
Citaat:
We luisteren graag naar suggesties
Lanceer een actie waar niemand om heen kan, mede vanwege de State of the art prijzen. Sponsoren zijn er genoeg.
Natuurlijk zodanig, dat de andere uitgaven van HUB niet Šl te zeer worden geschaad. Alhoewel, dit zou natuurlijk ook de competitie en dus de inspanningen van de verschillende redacties positief kunnen beÔnvloeden

Misschien een actie met een competitief karakter, waarbij zowel de abonnees van het tijdschrift, als de bezoekers van de website en sociale netwerken worden uitgedaagd om hun krachten - lees kennis - te meten.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2011, 11:42   #20
anoniem45595
Guest

Standaard

Hee Ricky1,
Dat vind ik een strak plan, als we op alle plekken een redelijk stabiele groep hebben is dat iets om uit te werken. De vraag is wel een beetje hoe je eerlijk alles kunt meten, want de 170 leden op Hyves kunnen natuurlijk niet direct op tegen 800 fans op Facebook, en die kunnen weer niet op tegen 3000 followers op Twitter en die kunnen weer niet op tegen de leden van ons forum . Qua aantallen in elk geval. Als je daar nog strakke ideeŽn over hebt die we kunnen gebruiken, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Annelies Verhelst
Redacteur Computer Idee
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten