Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Randapparatuur

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 February 2014, 20:53   #11
anoniem43137
Guest

Standaard

Hallo,

Het gaat stapje voor stapje vooruit. Ik kan nu rechtstreeks vanaf de NAS of via de mediaplayer zowel video's, foto's als muziek afspelen die op de NAS staan. Dit werkt echter alleen maar op file-niveau. Ik moet dus persé een lijst met tracks selecteren. Afspeellijsten kan ik niet gebruiken.

Als ik in Windows Mediaplayer kijk, komt de NAS voor onder het kopje "andere bibliotheken". Daar vind ik dan een lijst met mappen waaronder een map "Muziek", maar ook een map "TV-opnamen". In de map "Muziek" zie ik mijn files echter niet.

Mijn muziek staat in een map "Muziek", die ik zelf heb aangemaakt op de NAS. Omdat ik zelf geen map "TV-opnamen" heb gemaakt, lijkt het of er standaard mappen op de NAS horen te staan, die ik blijkbaar niet zie -- of die er (niet meer) zijn -- en dat Windows Mediaplayer de mappen die ik zelf heb gemaakt niet ziet.

Is dat een logische conclusie, en zoja, wat zou ik hieraan kunnen/moeten doen?

Groet,
Bart
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2014, 11:40   #12
anoniem43137
Guest

Standaard

Hallo,

Het heeft even geduurd, maar ik kan nu video's, foto's en muziek afspelen vanaf mijn NAS. Achteraf bleek dat ik de WD-mediaplayer niet eens nodig heb, maar dat ik rechtstreeks vanaf mijn Harman Kardon bestanden van de NAS kan afspelen.
Er is echter een probleempje bij het afspelen van muziek. De BDS houdt altijd de alfabetische volgorde van de titels van de nummers aan (niet de bestandsnamen). In sommige gevallen is de volgorde van belang. Kan ik daar iets aan doen (los van het aanpassen van de vele titels van de nummers)?

Groet,
Bart
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten