Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 16 October 2008, 17:21   #21
anoniem32869
Guest

Standaard

en waar doe ik dat?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2008, 17:24   #22
anoniem28742
Guest

Standaard

Je zei volgens mij dat je een live account had (zoniet is t niet erg )

https://support.live.com/default.aspx?scrx=1

Of direct naar https://support.live.com/eform.aspx?...top&ct=eformts dan zit je al in scherm specifiek voor problemen met live mail. (scheelt je weer 1 keertje klikken )

En dan invullen maar
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2008, 17:29   #23
anoniem32869
Guest

Standaard

aha bedankt... duurt het lang voor ze antwoorden?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2008, 17:31   #24
anoniem28742
Guest

Standaard

Binnen 24 uur, uit mn hoofd,

Het eerste mailtje zal er heel erg standaard uitzien (ontvangstbevestiging niet meegeteld), ze proberen zoveel mogelijk automatisch te doen , maar ze hebben wel al enkele keren problemen verholpen aan mijn kant
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2008, 15:04   #25
anoniem32869
Guest

Standaard

nou.. volgens mij help het geen zak.. ze hebben nu al 4x een mail gestuurd, maar er zit geen enkele oplossing bij.. ze zitten het te zoeken bij wlinstaller, terwijl hij al heel lang geïnstalleerd was en het na een maand pas niet meer deed ik ga maar eens kijken bij Thunderbird of zo... kan ik die ook integreren met wl messenger? dat je vanuit messenger naar Thunderbird kan gaan via die e-mailknop en dat je je wl account kunt invoegen?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2008, 15:10   #26
anoniem21751
Guest

Standaard

Zoiets is mogelijk met MSN +
Iig, als ik messages heb ik mijn GMail (pop3) dan krijg ik een melding, en als ik er op klik. krijg ik mijn standaard mail client. Maar ik dacht dat WLive geen pop3 had op gratis accounts.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2008, 15:39   #27
anoniem28742
Guest

Standaard

Hotmail (= live mail nu) kan alleen in Windows Live Mail binnengehaald worden, tenzij je een betaalde account hebt. Dus dat dacht je juist
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2008, 16:32   #28
anoniem32869
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkforsoad Bekijk bericht
Zoiets is mogelijk met MSN +
Iig, als ik messages heb ik mijn GMail (pop3) dan krijg ik een melding, en als ik er op klik. krijg ik mijn standaard mail client. Maar ik dacht dat WLive geen pop3 had op gratis accounts.
ja .. die had ik eerst ook, maar dan gaat die e-mailknop niet naar je standaard e-mailaccount.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door syvdo Bekijk bericht
Hotmail (= live mail nu) kan alleen in Windows Live Mail binnengehaald worden, tenzij je een betaalde account hebt. Dus dat dacht je juist
ja, dat klopt, want daar had ik eerder met windows mail ook last van, maar thunderbird heeft een add-on mogelijkheid, dus ik dacht: misch is het zo mogelijk.

trouwens.. is er voor de rest niemand die nog een oplossing weet voor mijn oorspronkelijke vraag?:P

Laatst gewijzigd door musicer : 25 October 2008 om 16:41
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten