Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Randapparatuur

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 November 2005, 01:14   #1
anoniem16917
Guest

Standaard Sweex Bluetooth Adapter werkt niet

Hallo.
Ik heb een bluetooth USB adapter van Sweex.
Maar ik heb nu dus een probleem.
Hij werkt niet.
Ik krijg dit te zien: http://img45.imageshack.us/my.php?im...ooscopy3lm.jpg
Op een ander forum zeiden ze dat ik de drivers van Widcomm die ik er bij kreeg er af moest gooien.
En daarnaar de adapter opnieuw moest inpluggen.
Dat werkte niet.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar krijg hem niet aan de slag.
Weet hier iemand hoe dat komt?
En hoe ik het moet oplossen?
Want ik kan nu al zoon 6 weken geen muziek en afbeeldingen op me telefoon zetten, of er af halen.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2005, 11:10   #2
anoniem13829
Guest

Standaard

probeer m eens in te steken, en installeer dan alleen de drivers.. misschien dat die via windows ook gewoon werkt, zodat je het programma niet hoeft te gebruiken dat op de cd staat...

je moet dus gewoon in apparaat beheer (eigenschappen van deze computer>>> Hardware>>> Apparaatbeheer) het bluetooth-apparaat zien te vinden, daarop rechter muisknop>>> "eigenschappen">>> dan bovenaan "driver" (of "stuurprogramma")>>> vervolgens klik je op "Update driver", en je wordt door de wizzard heen geleid... je moet windows echter wel laten zoeken op de CD met software en drivers die je bij je bluetooth-stick hebt gekregen!!! (via die wizzard)

Suc6!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2005, 19:22   #3
anoniem16917
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TommelMOD
probeer m eens in te steken, en installeer dan alleen de drivers.. misschien dat die via windows ook gewoon werkt, zodat je het programma niet hoeft te gebruiken dat op de cd staat...

je moet dus gewoon in apparaat beheer (eigenschappen van deze computer>>> Hardware>>> Apparaatbeheer) het bluetooth-apparaat zien te vinden, daarop rechter muisknop>>> "eigenschappen">>> dan bovenaan "driver" (of "stuurprogramma")>>> vervolgens klik je op "Update driver", en je wordt door de wizzard heen geleid... je moet windows echter wel laten zoeken op de CD met software en drivers die je bij je bluetooth-stick hebt gekregen!!! (via die wizzard)

Suc6!!!
Ja, al zo vaak gedaan.
Helpt niet.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten