Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 6 February 2007, 09:18   #1
anoniem13203
Guest

Exclamation Vista - de redactie wil graag uw ervaringen horen

Heeft u Vista al geïnstalleerd? De redactie van Computer Idee is benieuwd naar uw ervaringen! U kunt ze op deze plek in het forum posten.

P.S. Dit is niet het draadje voor technische vragen, maar puur voor uw ervaringen. Ga voor technische vragen naar http://forum.computeridee.nl/forumdisplay.php?f=160, Besturingssystemen/Windows Vista
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2007, 17:47   #2
anoniem18324
Guest

Standaard

Hoi,
ik heb 'm (nog) niet op mijn pc (gehad) maar mijn opa heeft 'm wel geinstalleerd GEHAD en ja dat zegt 't al... hartstikke flut, kansloos volgens hem heel veel dingen liepen niet etc. nu heeft ie gewoon weer XP erop dies veel sneller en fijner zegt hij dus.... Mijn mening: vista wordt te overdreven gepromoot!! veel mensen vinden 'm vies tegenvallen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2007, 18:22   #3
dutch-online
Guest

Talking

heel veel van de huidige computers zijn gewoon [nog ] niet geschikt voor Vista
dus als je XP of XP pro goed draaien gewoon nog niet overstappen.

dan heb je ook geen last van de kinderziekten, ik denk trouwens dat een groot deel van de problemen en bij de gebruiker en bij zijn computer zitten
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2007, 18:04   #4
anoniem13187
Guest

Standaard

Als ik toe ben aan een nieuwe komputer ,dan wordt er dat een waar vista bij zit ,maar voorlopig blijf ik dus gewoon met xp werken . Ik zie het niet zitten om veel geld uit te geven ,terwijl mijn huidige besturing's systeem erg goed werkt.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2007, 17:32   #5
anoniem23770
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Als ik toe ben aan een nieuwe komputer ,dan wordt er dat een waar vista bij zit ,maar voorlopig blijf ik dus gewoon met xp werken . Ik zie het niet zitten om veel geld uit te geven ,terwijl mijn huidige besturing's systeem erg goed werkt.
Helemaal mee eens
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2007, 13:16   #6
anoniem18814
Guest

Standaard

Ik heb het nog niet geprobeerd ( gelukkig!) maar mij vriend wel, hij heeft veel klanten gehad die pas vista kochten en nu al mee komen van ja hijs langzaam dit werkt niet dat wil niet enzo.
Ik zal misschien wachten met vista te installeren ( over een paar maandjes misschien) of ik ga hem ook niet installeren...

GR Adil.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2007, 18:39   #7
anoniem23338
Guest

Standaard

Ik heb onderlaatst die upgrade advisor gedraaid, daaruit bleek dat naar mijn mening teveel het niet meer zal doen onder Vista.
XP draait lekker hier, dus daar houd ik het voorlopig maar bij.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2007, 18:43   #8
dutch-online
Guest

Standaard

er zijn er die het met een bakkie die al problemen heeft met xp toch proberen en dan ook nog klagen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2007, 21:16   #9
Foo Fighter
Guest

Standaard

Ik kocht een PC met Vista op. Viel dat zwaar tegen,want ik lag aan de ketting.
Dit mag niet,en dat mag niet. Software wat gewoon niet toegestaan is. Nee nooit
moeten doen. Dus ik laat die zaak XP er maar weer opzetten.
Dat ging ook niet zo maar,want MS herkende de Vista machiene als Vista. Erg raar.
Toen besloot ik naar Updates te gaan,en dat duurde wel erg lang.
2 Updates gevonden waaronder het WGA voor XP. Inmiddels ben ik erg blij om van Vista
af te zijn. Zeker toen ik gister las dat XP veiliger is dan Vista.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2007, 16:51   #10
anoniem18183
Guest

Standaard

Ik heb vista er eventjes opgehad, en ik heb een positiever gedachte er aan over gehouden dan ik gedacht had.. Het loopt niet eens zo verkeerd, het enige is dat lang niet alle programma's en drivers werken.. Verder vind ik het nog niet eens zo mis.. Alleen de Uac (toch?) is ongelofelijk irritant, dus die maar snel uitgezet..

Als er wat verbetering kwam in de ondersteuning van drivers, games en programma's, en ik 1gb extra er bij gekocht heb, zou ik er stevig over na willen denken om het te draaien..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten