Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Websites maken

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 30 May 2005, 13:03   #1
anoniem14551
Guest

Standaard coffeecup html editor 2005

Ik heb verschillende html editors geprobeerd maar ik vind coffeecup html editor 2005 toch het fijnst om mee te werken.
Alleen de trial versie loopt helaas af
Nou wilde ik hem wel kopen, maar ze zitten in amerika en ik heb geen flauw idee hoe ik zou moeten betalen, in ieder geval niet per credit card.
Heeft iemand anders voor mij een crack voor dit programma, ik heb me suf gesurfd maar kon geen werkende crack vinden.
Of kan ik van iemand een kopie krijgen (kopen)?

gr. conny
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2005, 13:09   #2
anoniem13255
Guest

Standaard

Buddy,
zielig doen zal niet helpen, en is geen excuus voor het vragen om een c-rack. Lees de forum huisregels door!

Je zult gewoon moeten zoeken naar een Nederlandse distributeur, of met de credit card moeten betalen, of contact op moeten nemen met de makers van het programma om een betalgswijze af te spreken.

Modje is gemaild.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2005, 13:17   #3
anoniem14551
Guest

Standaard

Nou sorry hoor je hoef toch niet meteen zo onvriendelijk te doen, ik had er echt niet bij stil gestaan dat je niet om een crack mag vragen, zo vaak kom ik hier niet op het forum.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2005, 13:47   #4
anoniem13255
Guest

Standaard

Ach, onvriendelijk? Dat valt wel mee. Je had de regels toch door kunnen kijken, zoveel leeswerk is het niet.

Zoals je zit vraag je om een bla bla bla, waarom denk je dat je woord vervangen wordt? Dit forum is legaal, en wil dat ook blijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2005, 16:35   #5
anoniem13334
Guest

Standaard

Ik ben ooit begonnen met CoffeeCup, maar ben toen snel overgestapt op "NVU". Het staat bij 'Website bouwen, het is gratis, Nederlands en er staan 2 links naar handleidingen: eenvoudige in het Nederlands, uitgebreide in het Engels. "Nvu" beviel mij stukken beter!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2005, 13:57   #6
anoniem14551
Guest

Standaard

NAVY ik heb NVU gedownload en geprobeerd maar ik had gelijk een probleempje...
Ik had foto's netjes onderelkaar gezet met een tekstje eronder, zag er goed uit, maar toen ik op bekijken drukte om het in de webbrowser te bekijken, zaten de teksten heel rommelig doorelkaar, heb jij enig idee hoe dat komt?

gr. conny
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2005, 16:36   #7
anoniem13334
Guest

Standaard

Ai! Dat is minder! Heb je ook gebruik gemaakt van tabellen? Die zorgen ervoor dat een en ander netjes op zijn plaats blijft. Zie ook de eerste, kleine handleiding.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2005, 03:22   #8
anoniem13182
Guest

Standaard

buddy50;
Avv omschrijft het nog netjes;
Citaat:
Je had de regels toch door kunnen kijken, zoveel leeswerk is het niet.
Ik zeg dat je ze had moeten doorlezen! Je hebt er voordat je je verder kon registreren voor getekend.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2005, 10:54   #9
anoniem14551
Guest

Standaard

Jaja jullie lezen altijd helemaal alles als je je ergens wil registreren, lijk me sterk..
affijn ik heb zo eens rondgekeken, maar ik kan dit niet bepaald een vriendelijk en behulpzaam forum vinden, sommige krijgen hele vervelende antwoorden, er word af en toe niet echt aardig gedaan tegen elkaar, ik heb zelf ook wel eens iets gepost, maar ik daar krijg ik amper of geen antwoord...
Dus mij zie je hier niet meer, er zijn zat forums waar ze je wl willen helpen, waar je wl een normaal antwoord krijgt en daar zitten geen mensen die meteen het modje waarschuwen, gatver dat doet me denken aan vroeger, kinderen die alles aan de juf gingen door klikken....
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2005, 12:30   #10
anoniem13334
Guest

Standaard

Typisch:
Jij doet iets fout, je wordt er op gewezen, en dan is het forum ineens niet goed of onvriendelijk. Sorry, maar dan zul je nog een hoop problemen in de toekomst tegemoet mogen zien. De fout ligt namelijk niet bij het forum: ik kom hier al jaren en heb vaker mensen als jij gezien die altijd de schuld bij de ander leggen. Kwestie van onvolwassenheid. Als je de leeftijd daarvoor hebt: geeft niks, komt met de jaren. Heeft mij ook jaren gekost. Heb je de leeftijd wl: tja, dan rest me niks anders dan je sterkte te wensen. En vergis je niet: elk forum heeft zijn regels. Vergeet ze niet te lezen!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten