Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Verschil van mening vanuit threads

Notices

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 15 September 2011, 18:52   #21
Slater
Guest

Standaard

Dit is dus een voorbeeld van een forum zonder moderatie, ik zal dan ook nooit iemand adviseren computeridee serieus te nemen.

Oud 15 September 2011, 19:06   #22
dutch-online
Guest

Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slater Bekijk bericht
Dit is dus een voorbeeld van een forum zonder moderatie, ik zal dan ook nooit iemand adviseren computeridee serieus te nemen.
..

Je bent niet verplicht hier te komen.
En reageren is ook niet verplicht .
Advies van jou laat ons niet lachen.

Oud 15 September 2011, 20:08   #23
Slater
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
..

Je bent niet verplicht hier te komen.
En reageren is ook niet verplicht .
Advies van jou laat ons niet lachen.
klopt, ik ben niks verplicht.
het is meer om mensen als Walterdb die hier gewoon netjes in het ootje genomen werd....
maar dat zal jullie 1 dikke vette duitse worst zijn niet waar?
Ik denk wel dat er mensen tegen dat soort oplossingen beschermd moeten worden, in principe zie je niet zo vaak op een forum dat er maar de hele topic verwijderd wordt, dan zit er iets niet pluis....
Maar ja, de goede namen van bepaalde types hier moeten natuurlijk hoog in het vaandel blijven nietwaar?
Anders reageren er ineens allerlei zieltjes erg getergt.

En je moet maar denken en typen wat je wil, ik zit er niet echt mee.
Ik heb meer medelijden met de mensen die in eerste instantie zoiets geloven op vertrouwen, wat in het geval van dat topic gewoon helemaal geen betrouwbaar iets blijkt te zijn.
Meer medelijden heb ik dan met de mensen die zo'n computerideeblad kopen, en dan denken dat het forum iets goeds is, en dan met types als dit te maken krijgen, best sneu dan.

Verder vat ik dit alles niet persoonlijk op.
Je denkt maar wat je wil, ik zit er niet mee.

Oud 15 September 2011, 20:13   #24
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is dus een voorbeeld van een forum zonder moderatie,
Klopt, als je de regels gelezen had, had je gezien dat dit forum voor en door gebruikers is. Er wordt dus ook (op fatsoenlijke wijze) op elkaars fouten gewezen.
Als dit gemodereerd zou worden op een wijze als Tweakers of ergens anders, hadden ze jou er al lang uit gekiept met je persoonlijke aanvallen.

Persoonlijk worden is een bewijs van onfatsoen.

En eerlijk gezegd... een vette Duitse worst smaakt tenminste ook echt goed.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline  
Oud 15 September 2011, 20:41   #25
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slater Bekijk bericht
het is meer om mensen als Walterdb die hier gewoon netjes in het ootje genomen werd....
maar dat zal jullie 1 dikke vette duitse worst zijn niet waar?
Ik denk wel dat er mensen tegen dat soort oplossingen beschermd moeten worden, in principe zie je niet zo vaak op een forum dat er maar de hele topic verwijderd wordt, dan zit er iets niet pluis....
Wat moet ik er nou mee opschieten om de TS 'in het ootje te nemen' ?
Je ziet opzet waar geen opzet is, en daar zou ik eens beter over nadenken. Wat heeft jou ingegeven dat ik vanuit slechte opzet handel ?
Je hebt het eigenlijk al eerder begrepen:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slater
Ok, voor zover ik het nu interpreteer heb je dat in je onwetendheid geadviseerd, en niet uit vandalisme.
maar dan keer je weer terug naar je oorspronkelijke gedachte dat het opzet is. Jammer.

Dat het topic gesloten is, is misschien een gevolg van de heftige vingerwijzingen. De moderator heeft overzicht nodig, maar had op dat moment net wat privé perikelen, en niet genoeg tijd.
erikdenhouter is offline  
Oud 15 September 2011, 21:18   #26
Slater
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Wat moet ik er nou mee opschieten om de TS 'in het ootje te nemen' ?
Je ziet opzet waar geen opzet is, en daar zou ik eens beter over nadenken. Wat heeft jou ingegeven dat ik vanuit slechte opzet handel ?
Je hebt het eigenlijk al eerder begrepen:

maar dan keer je weer terug naar je oorspronkelijke gedachte dat het opzet is. Jammer.

Dat het topic gesloten is, is misschien een gevolg van de heftige vingerwijzingen. De moderator heeft overzicht nodig, maar had op dat moment net wat privé perikelen, en niet genoeg tijd.
Ok Erik, ff zonder emotioneel gedoe van derden.
Min of meer wordt ik eigenlijk steeds aangevallen maar de manier hoe ik in het topic reageerde was meer als waarschuwing.
Sorry als dat een beetje in bepaalde verkeerde keelgaten schoot, maar die vernietigende oplossing stond er gewoon een dag lang, zonder dat er nog mensen reageerde.
En op een druk bezocht forum als dit, dan denk ik, wat is dit dan voor een bij elkaar geraapt zooitje.
Als je oplossingen misschien niet helemaal in de haak waren, ach, dat zou niet zo erg zijn, net wat er al gezegd werd, iedereen zit er wel eens een keer naast.

Maar ja, het is toch de vernietigende aard van de oplossing waar ik zo heftig op reageerde, waar iedereen hier doodleuk overheen stapt.
Dat is dan niet eens meer jou antwoord, maar dat is dan hoe mensen die hier reageren zijn.

Niekie was toch ook in dat topic aan het reageren? Voor die mensen is het op dat moment een aanleiding om eens lekker hun frustraties af te reageren, terwijl ze zelf niet in de gaten had welke vernietigende instructies er stonden.

Maar laten we er zand over smijten, er is wel genoeg over getypt nu.
Anders gaat blacktiger of misschien een ander ook nog even hier wat frustraties uiten, want dat is het dan toch.

Ik ging er opzich niet meer vanuit dat jij opzich het kwaad bedoelde, maar ja, hoe er dan weer op verdedigende manier wordt gereageerd op het bezig gaan met die geheugen modules, terwijl je in die topic kon lezen dat je die fase al voorbij was, dan denk ik, waarom is de Erik zich nu zo zwaar aan het verdedigen.
En waarom trekt dit mensen aan die het wel leuk vinden een robbertje mee te vechten.

Ik wilde eigenlijk wel bij de kern blijven, en in dat topic, ja sorry maar mijn bericht was toch als waarschuwing voor de TS, want niemand op dit hele forum zag de gevaren, jij nu wel, beetje laat, maar ok.
En verder, wat er ook geconcludeert wordt, en wat anderen daar dan van denken, tja, het is mij allemaal om het even.
Ik hoop echt voor walterdb, dat hij jou bericht niet heeft gelezen, of in ieder geval niet op die methode is in gegaan.
Dus als je die methodes die geen oplossing meer boden gaat verdedigen, ja dan denk ik, die Erik, wat is die dan van plan dan met zijn medemens hier?

Maar goed Erik, ik ben verder niet zo kinderachtig, we zetten er een punt achter, het is allemaal wel genoeg geweest nu.
Ik hoop gewoon dat je in de toekomst niet op die manier probeert mensen verder in de problemen te helpen.
Dat is dan even zonder emoties, maar gewoon puur op wat er getypt was, dus niet op de persoon zoals zich dat daarna meteen voltrekt, maar op de basis van of je iemand goed wil helpen, of het je misschien allemaal niet zo veel kan schelen, snap je?

Dus Erik, nogmaals, beste vent, ik schud je de hand en ga weer verder.
Gegroet en succes, en doe er iets mee.

Laatst gewijzigd door Slater : 15 September 2011 om 21:39

Oud 16 September 2011, 00:09   #27
Slater
Guest

Standaard

Jij hebt je gewapende betonplaat ook meer gericht op mensen zoals walterdb.
En je bemoeit je er steeds mee omdat je zo van die aandacht geniet.
Het gaat jou er niet eens om waar het om gaat, jij denkt vooral aan het meedoen met jammeren en janken dutch.
Zoals je zelf al zei, je nam niet eens deel aan dat topic, het enige wat jij doet is rellen, dat vindt jij vooral leuk. Ja inderdaad dutch online, tegen figuren als jij heb ik zeer zeker een pantzer.

Oud 16 September 2011, 00:20   #28
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slater
Maar ja, het is toch de vernietigende aard van de oplossing waar ik zo heftig op reageerde, waar iedereen hier doodleuk overheen stapt.
Is dat zo? Dan heb je toch echt niet goed gelezen want er is meermaals opgemerkt dat het daar bij had kunnen blijven.
En ik heb zelf heb ook specifiek juist over die oplossing geschreven. Dus je scheert wel makkelijk iedereen onterecht over 1 kam.

Citaat:
Anders gaat blacktiger of misschien een ander ook nog even hier wat frustraties uiten, want dat is het dan toch.
Dat is -jouw- mening, en dat zegt dus meer over jou dan over mij.
Ik gefrustreerd? LoL.
Jij reageerde zo fel en ook naar anderen die je op nette wijze proberen uit te leggen dat het ook wel minder kan en mensen als ik die aantonen dat je zelf ook domme fouten maakt.
Jij bent de gefrustreerde, niet ik. Als jij niet gefrustreerd zou zijn had je doorgehad dat ik het wel over de fout had gehad, ik heb je zelfs gelijk gegeven, alleen heb je dat in je frustratie compleet gemist en blijft dus maar snerende opmerkingen maken naar mij.

Jij niet kinderachtig? Als jij niet gefrustreerd en niet kinderachtig was geweest, dan had je het laatste wat je schreef niet alleen naar Erik maar naar iedereen geschreven.
Zonder toch nog weer snerende opmerkingen naar anderen te maken die nergens op slaan.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline  
Oud 16 September 2011, 02:53   #29
Modje
Moderator (inactief)

Modje's schermafbeelding

Standaard

Het is hier zo langzamerhand een herhaling van zetten

We weten nou wel dat we een heel fout forum zijn Slater. Als ik jou was zou ik hier ook echt geen minuut langer willen blijven.
Modje is offline  
Oud 16 September 2011, 09:11   #30
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Slater, ik had je gewezen op je berg herhalingen in je berichten (termen welke nu met mijn naam verbonden zijn als er op gegoogeld wordt), en dat omdat ik dit zinnetje schreef:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter
Je kan kijken of je een laatste BIOS update helpt. Flashen dus.
en nog presteer je het om er in je laatste bericht een aantal bij te proppen:
Citaat_Slater-3.jpg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slater
dan denk ik, waarom is de Erik zich nu zo zwaar aan het verdedigen.
Zwaar aan het verdedigen Ik heb mijn argumenten één keer genoemd, en dat zou ook jouw praktijk moeten zijn.
Zoals nu lijk je wel geprogrammeerd om dit te doen.

P.S.
om niet alle negatieve termen die bij mij (ons) zijn geplaatst herhaald als tekst te laten vinden met een zoekmachine, heb ik die twee herhalende quotes maar als afbeeldingen geplaatst.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 16 September 2011 om 09:27
erikdenhouter is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten