Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online
................................................
Nog wel even over die 12000 berichten , schijnbaar heeft je dat behoorlijk dwars gezeten.
Erik is in al die 12000 berichten altijd correct gebleven , en als een binnenkomer zo reageerd zoals jij deed , vind je het dan vreemd dat er tegengas wordt gegeven.
Verder zoals vaker gezegd niet het aantal posts is belangrijk ,
Gewoon simpel zonder kabaal mensen helpen is het doel van dit forum.
+ dat dit soort berichten met een wat agressieve uitstraling, vaak niet echt gelezen worden.   
|
Dat van die 12000 berichten zit mij niet dwars, maar ik las eerder dat iemand dat typte.
Als ik in dat eerste bericht van mij hier wat te heftig over kwam, dan wil ik best wel zeggen, dat was niet mijn bedoeling hoor, maar toch even iets op een rijtje dan, Erik zei dat hij de TS niet wilde afschrikken, maar ik schrok behoorlijk van wat Erik daar even neertypte, en zag het er allemaal wat heftig uit?
Maar dat was het ook, Erik adviseerde op een hele vriendelijke manier hoe de TS min of meer zijn laptop om zeep kon brengen, en het stond er al een dag, en jullie waren ook in dat topic aan het reageren dutch online en de anderen die daar hielpen.
Maar het geval was te lezen vanuit het logboek van die fout, dat de laptop een stroomstoring had.
Erik adviseerde op een hele vriendelijke manier een biosflash, op een laptop met stroomstoring, terwijl, als de laptop een stroomstoring krijgt tijdens een biosflash, je die dan bij de vuilnisbak neer kan zetten, en ook adviseerde erik de geheugenrepen maar om de beurt uit de sloten te halen, terwijl er al op de site van microsoft te lezen was bij de foutmelding dat het daar niks mee te maken had.
Was dat heftig? ja, op vriendelijke manier was erik ook heftig bezig iemand zijn eigen laptop te laten mollen.
Dus vandaar, als dat wat stof op deed waaien omdat men dan de technische aard niet in de gaten had, geen van allen dus van de helpers daar, dan is dat misschien een goede les voor jullie.
Dat als je wil helpen, hardstikke mooi en nobel, maar dan heb je ook een soort verantwoordelijkheid naar de TS toe.
Terwijl Erik daarna doodleuk verteld dat als je een biosflash uit wil gaan voeren je wel gewaarschuwd wordt, voor die stroomuitval enzo.
Was het heftig? nou, leer er maar van dan, want die adviezen hadden zeer fataal af kunnen lopen voor de TS, en geen van allen die in de topic aan het helpen waren zeiden er iets van. Dus nu viel het wel op, en werd de topic uit het zicht gehaald, heb ik toch iets bereikt.
Dus nogmaals, misschien was ik heftig, maar ja, het was ook heftig om te lezen, dat topic. maakte me ook wel heftig, dus.....
no hard feelings.... zal niet meer gebeuren zo, en ik heb verder niemand beledigd, laten we dat even uit de wereld helpen.