Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Forum

Notices

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 11 September 2011, 03:14   #6821
Slater
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modje Bekijk bericht
Absoluut niet aan de orde.
Waarom ga je er zo hard in? Je kan toch ook in zo'n topic jouw advies geven? Waarom moet je dan zo hard tegen die ander schoppen? Dat wordt hier absoluut niet gewaardeerd, en daar krijg je commentaar op.

En nu graag weer over tot de orde van dit forum
Dat lag toch aan de aard van de oplossingen die werden aangedragen, maar goed, ik reageerde inderdaad erg hard, maar schoppen deed ik niet.
Wel waarschuwen, maar ok, ga gewoon over op de orde van de dag, het waren oplossingen die iemand ernstig in de problemen kan helpen ipv iemand helpen, dus daarom was ik zo hard.
Verder, laat het maar waaien dan.
De technische aard van wat er stond wordt hier niet helemaal begrepen vrees ik.

Oud 11 September 2011, 03:52   #6822
Modje
Moderator (inactief)

Modje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slater Bekijk bericht
Dat lag toch aan de aard van de oplossingen die werden aangedragen, maar goed, ik reageerde inderdaad erg hard, maar schoppen deed ik niet.
Wel waarschuwen, maar ok, ga gewoon over op de orde van de dag, het waren oplossingen die iemand ernstig in de problemen kan helpen ipv iemand helpen, dus daarom was ik zo hard.
Verder, laat het maar waaien dan.
De technische aard van wat er stond wordt hier niet helemaal begrepen vrees ik.
Je hoeft het niet te laten waaien [dat deed het zo wel genoeg vanvavond ] Maar gewoon rustig in zo'n thread uitleggen waarom jij vind dat het niet een goeie oplossing is.
We zijn hier op het forum om mensen te helpen, elkaar te helpen. Iedereen kan hier van elkaar leren. En dat gaat het beste als het op een rustige en vriendelijke toon gaat.
Dus niet met al dat rood in iemand zijn quote gaan zitten.
Gewone letters, hooguit eens iets onderstrepen wat belangrijk is, dan lezen mensen het ook wel
Modje is offline  
Oud 11 September 2011, 08:19   #6823
dutch-online
Guest

Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slater Bekijk bericht
Ach ik begrijp het nu, dat als je bijna 12000 berichten hier hebt neergezet, je gewoon mensen mag adviseren hoe ze hun laptop naar de eeuwige internetvelden mag brengen.
een keer de plank misslaan kan, maar dit was iets waar de kans groot is dat de laptop het niet zal overleven, en dan.......???????
is toch maar een ander????? hoe moet ik dat zien?
krijg ik nu een ban omdat ik niet genoeg posten heb?

Jammer dat er mensen reageren uit emotie, en geen verstand hebben van die hele topic.
Ik hoop ook dat er iemand van dit forum, iemand met kennis van zaken, dat topic die nu niet meer bereikbaar is, eens goed analyseerd, en goed snapt dat de adviezen van de man die al bijna 12000 berichten hier neer heeft gezet, fatale adviezen zijn voor de topicstarter.

Gelukkig heb ik dat allemaal niet nodig, maar ik was wat aan het lezen, beetje kijken op dit forum, was niet eens geregistreerd, maar ja, ik zie iemand tips geven die fataal zijn voor de topicstarter, nou, ik denk niet in hokjes, en ik denk niet alleen maar aan mezelf.
Dus modje, goed uitzoeken hoor, hoe dat alles werkelijk in elkaar zit.

Want ik blijf er bij, die adviezen die daar stonden zijn fataal voor de laptop van de topicstarter. dat er hier mensen reageren die dat niet zien, tja, daar lig ik niet wakker van.
................................................

Nog wel even over die 12000 berichten , schijnbaar heeft je dat behoorlijk dwars gezeten.

Erik is in al die 12000 berichten altijd correct gebleven , en als een binnenkomer zo reageerd zoals jij deed , vind je het dan vreemd dat er tegengas wordt gegeven.

Verder zoals vaker gezegd niet het aantal posts is belangrijk ,
Gewoon simpel zonder kabaal mensen helpen is het doel van dit forum.

+ dat dit soort berichten met een wat agressieve uitstraling, vaak niet echt gelezen worden.

Oud 11 September 2011, 08:54   #6824
Slater
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
................................................

Nog wel even over die 12000 berichten , schijnbaar heeft je dat behoorlijk dwars gezeten.

Erik is in al die 12000 berichten altijd correct gebleven , en als een binnenkomer zo reageerd zoals jij deed , vind je het dan vreemd dat er tegengas wordt gegeven.

Verder zoals vaker gezegd niet het aantal posts is belangrijk ,
Gewoon simpel zonder kabaal mensen helpen is het doel van dit forum.

+ dat dit soort berichten met een wat agressieve uitstraling, vaak niet echt gelezen worden.
Dat van die 12000 berichten zit mij niet dwars, maar ik las eerder dat iemand dat typte.
Als ik in dat eerste bericht van mij hier wat te heftig over kwam, dan wil ik best wel zeggen, dat was niet mijn bedoeling hoor, maar toch even iets op een rijtje dan, Erik zei dat hij de TS niet wilde afschrikken, maar ik schrok behoorlijk van wat Erik daar even neertypte, en zag het er allemaal wat heftig uit?

Maar dat was het ook, Erik adviseerde op een hele vriendelijke manier hoe de TS min of meer zijn laptop om zeep kon brengen, en het stond er al een dag, en jullie waren ook in dat topic aan het reageren dutch online en de anderen die daar hielpen.

Maar het geval was te lezen vanuit het logboek van die fout, dat de laptop een stroomstoring had.
Erik adviseerde op een hele vriendelijke manier een biosflash, op een laptop met stroomstoring, terwijl, als de laptop een stroomstoring krijgt tijdens een biosflash, je die dan bij de vuilnisbak neer kan zetten, en ook adviseerde erik de geheugenrepen maar om de beurt uit de sloten te halen, terwijl er al op de site van microsoft te lezen was bij de foutmelding dat het daar niks mee te maken had.

Was dat heftig? ja, op vriendelijke manier was erik ook heftig bezig iemand zijn eigen laptop te laten mollen.
Dus vandaar, als dat wat stof op deed waaien omdat men dan de technische aard niet in de gaten had, geen van allen dus van de helpers daar, dan is dat misschien een goede les voor jullie.
Dat als je wil helpen, hardstikke mooi en nobel, maar dan heb je ook een soort verantwoordelijkheid naar de TS toe.
Terwijl Erik daarna doodleuk verteld dat als je een biosflash uit wil gaan voeren je wel gewaarschuwd wordt, voor die stroomuitval enzo.
Was het heftig? nou, leer er maar van dan, want die adviezen hadden zeer fataal af kunnen lopen voor de TS, en geen van allen die in de topic aan het helpen waren zeiden er iets van. Dus nu viel het wel op, en werd de topic uit het zicht gehaald, heb ik toch iets bereikt.

Dus nogmaals, misschien was ik heftig, maar ja, het was ook heftig om te lezen, dat topic. maakte me ook wel heftig, dus.....

no hard feelings.... zal niet meer gebeuren zo, en ik heb verder niemand beledigd, laten we dat even uit de wereld helpen.

Laatst gewijzigd door Slater : 11 September 2011 om 11:01

Oud 11 September 2011, 09:58   #6825
Slater
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
Ik denk niet dat ik erg aktief ben geweest in dat topic , wat nu even buiten beeld is.
Ah ok sorry, als het kwartje maar viel, dan vind ik het prima
nogmaals, no hard feelings

Laatst gewijzigd door Slater : 11 September 2011 om 10:02

Oud 11 September 2011, 11:50   #6826
Niekie30

Niekie30's schermafbeelding

Standaard

Om deze een beetje schoon te houden heb ik daar: http://forum.computeridee.nl/showthr...393#post582393 een nieuwe geopend.
(categorie: verschil van mening uit threads)

Niek
Oud 14 September 2011, 23:27   #6827
Niekie30

Niekie30's schermafbeelding

Standaard

Zou je even hier willen kijken.
Iemand blijf door zeuren en blijft het ongemeen op de man (Erik) spelen.

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=70887

Niek
Oud 16 September 2011, 20:36   #6828
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=70916
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=70917

Modjes, de laatste link is dubbel.
erikdenhouter is offline  
Oud 16 September 2011, 21:56   #6829
Modje
Moderator (inactief)

Modje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Verwijderd, thanks Erik
Modje is offline  
Oud 16 September 2011, 22:06   #6830
Obelix71

Obelix71's schermafbeelding

Standaard

Dubbelpost (in verschillende rubrieken) Wimke08:
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=70915
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=70916

Gezien reactie van Erik was het dus een triple-pots?!
Obelix71 is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten