Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Internet Overige

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 13 May 2018, 13:37   #1
JanR46

Standaard interactieve tv

Sinds 1 april bieden providers live tv in heel Europa via Internet. Ook Telfort heeft daarvoor een iOS en Android app. Dat wil ik tijdens reizen en vakanties gaan gebruiken. Ik zoek daarvoor een geschikt Android kastje met wifi/utp en HDMI aansluiting naar televisiescherm, liefst 4K. Kan iemand mij adviseren welk (gebruiksvriendelijk) apparaatje te kopen? Is Raspberry PI 3B+ bruikbaar, bv met Genymotion Android-emulator?
JanR46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2018, 17:53   #2
FooBar

FooBar's schermafbeelding

Standaard

Ik kan je niet adviseren wat je wel zou moeten kopen, maar een Raspberry Pi is zeker niet in staat om 4K af te spelen. Alhoewel ik me afvraag of tv providers 4K tv via internet aanbieden en of je dat dan wel nodig hebt.

Dat gezegd hebbende zou ik als ik jou was ook even kijken of je tv via je browser kan kijken. Want dan kun je ook iedere willekeurige laptop gebruiken. Of overweeg een tablet met HDMI uitgang. Waarschijnlijk wil je iets dergelijks (laptop/tablet) toch al meenemen op vakantie en als je via je browser kan kijken mag dat dan ook een Windows apparaat zijn.
FooBar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2018, 12:53   #3
JanR46

Standaard

Helaas dan geen Raspberry. Ik heb een notebook, een iPad en een Samsung tablet, maar allen zonder HDMI.
Voor mobiel gebruik overweeg ik nu een Venz V10 Android kastje (ca €50), maar de gebruiksvriendelijkheid laat te wensen over. Nog iemand suggesties?
JanR46 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten