Dank jullie!!
@Niek,
Ja, windows maakt het niet leuker en niet gemakkelijker...

Kijk ik op mijn Ipad, kan ik ook alles zien. Te gek voor woorden. Op de pc waarmee ik alles in de cloud gegooid heb kan ik niets meer terug zien, en ook niet op mijn windows10 laptop. Via android en apple is alles zichtbaar.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er iets fout gekoppeld is met mijn accounts.
Ik heb 3 email accounts en 2 microsoft accounts.
Met het account waarmee ik alles in de cloud heb staan kan ik niet de computer opstarten.
@ Dappertje: Op mijn telefoon, ipad en pc gebruik ik allemaal hetzelfde account. Ben op zoek geweest naar de functie "delen" om de bestanden misschien zo even op een ander account te parkeren, en daarna evt. weer terug te delen met mijn account, maar kan nergens de functie "delen"vinden. Wel de knop "gedeeld", maar daar staat niets aangezien ik nooit iets met iemand anders gedeeld heb (op deze manier...)
Ik vind het heel vreemd allemaal.
Ik heb ook geprobeerd mijn administrator rechten bij mijn account weg te halen, maar dat gaat niet. Ik word dan meteen doorgelinkt naar een microsoft pagina:
https://account.microsoft.com/accoun...trt=home-index en die wil dat ik nog een microsoft account aan wil maken denk ik. Ik zie door de bomen....enz...
Heb overigens, maar dat is een heel ander verhaal, ook al 100 keer geprobeerd zonder wachtwoord op te starten met "netplwiz", maar ook dat functioneert niet. Gaat lekker...Windows10
Groetjes,
Leonie