Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Randapparatuur

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 12 June 2011, 00:22   #1
anoniem51654
Guest

Standaard Fujitsu siemens beelscherm krijgt soms stroom

Hallo,

Ik zit al een hele tijd met ene probleem met mijn beeldscherm, hij doet het soms voor meestal ongeveer 3 dagen, en dan als je hem de volgende ochtend probeert aaan te zetten dan gaat het led lampje van power niet meer aan, maar je ziet wel het zwarte beeld een beetje flikkeren, maar niks van beeld van de computer.

Met andere beeldschermen werkt mijn computer perfect!

Als het beeld het dan eenmaal niet doet, moet ik hem vaak een week van de stroom loskoppelen en ergens neerleggen en dan doet die het weer voor een tijdje.

ik snap er echt helemaal niks van

alvast bedankt voor jullie reacties,

stijn
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2011, 11:00   #2
anoniem22217
Guest

Standaard

Hoe oud is het beeldscherm, er zit misschien nog garantie op??
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2011, 11:27   #3
anoniem51654
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stroke33 Bekijk bericht
Hoe oud is het beeldscherm, er zit misschien nog garantie op??
nee het beeldscherm is denk ik al 4-5 jaar oud maar het is al wel een plat screen en hij werkte eerst prima, en zoals ik al hierboven zei hij doet het dan ongeveer 3 dagen wel en dan een week niet
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2011, 11:28   #4
anoniem46701
Guest

Standaard

je kan er donder opzeggen dat de electronica in het scherm kaduuk is.
een enkele slimmerik kan dat misschien nog maken, maar ermee naar een officiŽle reparateur... dan kan je voor hetzelfde/minder geld een andere aanschaffen.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2011, 11:32   #5
anoniem51654
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door falstring Bekijk bericht
je kan er donder opzeggen dat de electronica in het scherm kaduuk is.
een enkele slimmerik kan dat misschien nog maken, maar ermee naar een officiŽle reparateur... dan kan je voor hetzelfde/minder geld een andere aanschaffen.
maar wat is dan de verklaring dat die het soms wel doet? want ook als het beeldscherm zegmaar uitstaat en hij het niet doet dan zie je het zwarte beeld een beetje flikkeren
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2011, 14:34   #6
anoniem46701
Guest

Standaard

wellicht een paar uitgelopen condensatortjes of hoe dat soort dingen heten mogen....
dan zie je wel vaker dat het soms wel/soms niet werkt. dat ie het na een weekje rust wťl weer een tijdje doet is dan wel vaker het geval.
soms helpt ook: stroomkabel eraf en een minuutje of twee de aanuitknop ingedrukt houden....
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2011, 14:52   #7
anoniem51654
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door falstring Bekijk bericht
wellicht een paar uitgelopen condensatortjes of hoe dat soort dingen heten mogen....
dan zie je wel vaker dat het soms wel/soms niet werkt. dat ie het na een weekje rust wťl weer een tijdje doet is dan wel vaker het geval.
soms helpt ook: stroomkabel eraf en een minuutje of twee de aanuitknop ingedrukt houden....
ik heb een aantal keer geprobeerd wat je hierboven vermeld, maar helaas ook dat wekt niet
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten