Ik heb toch maar even gebeld met de provider, omdat ik mijn abonnement ben aangegaan in 2011 toen de glasvezel hier nog moest worden aangelegd, had ik gekozen voor het zilver pakket zoals dat toen heette (brons, zilver, goud) de termen zijn verandert en daarmee ook de abonnementen en de snelheden (instap 50/50, standaard 100/100, premium 500/500) daardoor had ik dus een lagere snelheid.
Alles even hersteld was zo gebeurt en een en al vriendelijkheid (ik ben overigens niet anders gewend van mijn provider al 20 jaar lang)
Ik heb net even opnieuw getest de snelheid klopt nu wel 100/100 en gelijk even een film gedownload van 5 Gb, deze was in 6 minuten binnen
Nu maar hopen dat heel Nederland binnenkort op glasvezel overgaat.
Het gaf tijdens de aanleg buiten minimaal rommel en ook het naar binnen brengen was in een poep en een zucht gebeurt.
De activatie was binnen 20 minuten dus rond en was alle geregeld, en nu dus na één telefoontje is het dus echt helemaal af en kunnen we aan het eind van de maand de schotels van het dak halen om verder alleen nog te genieten van de glasvezel.
Het scheelt hopelijk weer een hoop ergernis en koukleumen als de schotel weer eens was verwaaid in de storm.