Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Systemen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 8 February 2011, 23:57   #1
anoniem33931
Guest

Standaard Nieuwe 17" laptop

Hoi, ik ben naarstig op zoek naar een 17" laptop voor onder de €500,- (ik weet het is beetje weinig). Ik wil hierop heel veel films bekijken, surfen, mailen, tekstverwerken. Ik wil wel een beetje een eigentijdse processor!!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2011, 00:12   #2
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melvin1 Bekijk bericht
Hoi, ik ben naarstig op zoek naar een 17" laptop voor onder de €500,- (ik weet het is beetje weinig). Ik wil hierop heel veel films bekijken, surfen, mailen, tekstverwerken. Ik wil wel een beetje een eigentijdse processor!!
http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/pr...Y/default.aspx

http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/pr...B/default.aspx
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2011, 10:00   #3
anoniem16239
Guest

Standaard

Hier heb je een Asus met relatief moderne P6100 processor voor onder de 500 euro:
http://tweakers.net/pricewatch/26988...2f-ty134v.html
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2011, 13:17   #4
anoniem13727
Guest

Standaard

Dat wilde ik dus net zeggen: Kijk even op tweakers.net (Pricewatch)
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2011, 18:41   #5
anoniem33931
Guest

Standaard

Wat vinden jullie van deze? http://www.4launch.nl/shop/product/0...wart-/tweakers is de videokaart wel een beetje goed? en de processor? en draait deze wel op windows 7?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2011, 19:04   #6
dutch-online
Guest

Standaard

Op het moederbord van een laptop zit meestal een grafische chip, die over het algemeen wordt aangeduid als onboard videokaart . Deze chip is voldoende voor 2D- applicaties, zoals Office en internet. Wanneer u een onboard videokaart heeft zal het voor de processor, het RAM-geheugen het moederbord veel moeite kosten om 3D-beelden te tonen. De chip maakt namelijk gebruik van deze onderdelen van uw laptop. Het is dan ook aan te raden om voor het spelen van 3D-spellen videobewerking, een laptop met een betere grafische kaart te nemen .
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2011, 19:11   #7
anoniem16239
Guest

Standaard

Sterker nog, bij die Core i-processor zit de Intel HD Graphics geintegreerd in de processor, niet op het moederbord ... Deze Intel HD Graphics is trouwens wel voldoende krachtig om Full HD video weer te kunnen geven, dus waarvoor je het wilt gebruiken is ie prima.

De Core i-processor is wat krachtiger dan de P6100 processor in de Asus, maar let er wel op dat de garantie bij Dell (standaard slechts 1 jaar) wat karig is vergeleken bij Asus. Al heb je als consument natuurlijk wel gewoon 2 jaar garantie bij de winkelier.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2011, 21:07   #8
anoniem33931
Guest

Standaard

Hmm dank voor de reacties, maar wat is de betere optie, de Asus of de dell? Want ik zie door de bomen het bos niet meer!!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2011, 21:34   #9
anoniem46188
Guest

Standaard

Ik zou zelf voor de Asus gaan, maar dat heeft ook weer te maken met het design. Misschien niet de beste processor, maar voor als je eventueel opeens een spel wil gaan spelen (geen nieuwere 3D-games), dan is die videokaart toch wel een goede extra.

Het is mij zelf ook overkomen, ik had dan dezelfde processor als in de Asus, maar met een HD4250 met 256MB videogeheugen (onboard), en daar red je bijvoorbeeld Splinter Cell: Double Agent dus echt niet.

Plus dat Asus natuurlijk gewoon een heel goed merk is!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2011, 23:47   #10
anoniem33931
Guest

Standaard

Hmm, wat vinden jullie van die processor?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten