Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Randapparatuur

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 31 October 2010, 19:43   #1
anoniem33931
Guest

Standaard oordopjes en luidsprekers blijven aan.

Ok, ik heb nu dit probleem opgelost. Maar nu zit ik met het probleem dat wanneer ik mijn oordopjes in mijn pc steek, de speakers moet uitdoen (via het knopje op de luidspreker) voordat ik het geluid alleen door mijn oordopjes hoor. Op onze laptop gebeurt dit echter automatisch?

Ik heb me al suf gegoogled maar echt niks gevonden!!

Wie weet raad?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2010, 21:10   #2
anoniem32309
Guest

Standaard

1) Computer merk en type?
2) Driver geupdated?
3) Welk OS?
4) Veel succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2010, 21:42   #3
anoniem26138
Guest

Standaard

In je laptop zitten speakers IN de laptop, dus daar heb je verder geen controle over. Fijn als ze uitgaan bij gebruik van oordopjes.

In je PC heb je externe speakers, dus wees blij dat je die apart uit kan zetten.
Wat nu, als je speakers automatisch uit zouden gaan als je de hoofdtelefoon inplugt... Velen zouden juist dat een probleem vinden.

Ik gebruik van mijn PC beide uitgangen, en schakel ze onafhankelijk van elkaar aan of uit. Ik moet er niet aan denken dat de ene uitgaat als ik de andere ook wil gebruiken.

M.a.w., ik denk dat het gedrag wat je ziet normaal is.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 31 October 2010 om 21:46
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2010, 22:58   #4
anoniem33931
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk bericht
1) Computer merk en type?
2) Driver geupdated?
3) Welk OS?
4) Veel succes!
1) Om eerlijk te zijn, geen idee. Ik had hem ooit bij de makro gekocht, het is van chiligreen.
2) Ja
3) Vista 32bit, SP
4) Dankje!

Laatst gewijzigd door Melvin1 : 31 October 2010 om 23:01
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2010, 23:00   #5
anoniem33931
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
In je laptop zitten speakers IN de laptop, dus daar heb je verder geen controle over. Fijn als ze uitgaan bij gebruik van oordopjes.

In je PC heb je externe speakers, dus wees blij dat je die apart uit kan zetten.
Wat nu, als je speakers automatisch uit zouden gaan als je de hoofdtelefoon inplugt... Velen zouden juist dat een probleem vinden.

Ik gebruik van mijn PC beide uitgangen, en schakel ze onafhankelijk van elkaar aan of uit. Ik moet er niet aan denken dat de ene uitgaat als ik de andere ook wil gebruiken.

M.a.w., ik denk dat het gedrag wat je ziet normaal is.
O, ik vind het juist vreemd. Maarja is er dan geen manier om het abnormaal te maken? Want mijn luidsprekers staan helemaal verstopt en dan moet ik helemaal in bochten gaan wringen om dat knopje aan/uit te doen?!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2010, 23:37   #6
anoniem14945
Guest

Standaard

Waarschijnlijk maakt Vista onderscheid tussen de speakers en hoofdtelefoon. Zo ja, dan kun je de speakers dempen via het luidsprekertje rechtsonder.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2010, 18:37   #7
anoniem26138
Guest

Standaard

Tja, en als het niet vanuit Vista kan zal je moeten improviseren met de kabeltjes.

Als jij je boxen wegstopt heb je al zo geen goed geluid.
Op de meeste boxen zit de aansluiting voor een hoofdtelefoon, en als je die inprikt gaan wel je boxen uit.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten