Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 22 December 2008, 19:19   #1
anoniem29708
Guest

Angry klacht over reclamebanner op computeridee website

ik wil graag even klagen over de nieuwe reclamebanner van VW op jullie website. die schiet telkens over de hele website heen als je er met de muis boven komt. dat is ongelooflijk irritant. Ik raak jullie aan de reclame wat minder onhebbelijk te houden als jullie niet willen dat iedereen meteen een adblocker aanschaft.

met vriendelijke groet,
marijn
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2008, 19:28   #2
anoniem15660
Guest

Standaard

gewoon negeren en er dus niet met je muis overheen gaan dan heb je er verder geen last van
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2008, 20:42   #3
anoniem13291
Guest

Standaard

Reclames? Op Internet?
Met Firefox nog nooit wat tegen gekomen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2008, 09:09   #4
anoniem32519
Guest

Standaard

Ook met FF. Maar ik vindt dit best een leuke reclame een beetje rijden met de auto.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2008, 09:55   #5
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijnator Bekijk bericht
. . . Ik raak jullie aan de reclame wat minder onhebbelijk te houden als jullie niet willen dat iedereen meteen een adblocker aanschaft.
De grens van het betamelijke in de reclamewereld wordt bepaald door een balans tussen veel en nog veel meer...

Als je eenmaal geïrriteerd bent betekent dat gewoon dat je je in de toekomst nog vaker zal irriteren.
Het aanschaffen/installeren van die add blocker is dan ook aan te raden, want als je dat nog moet gaan doen tijdens de irritatie, loop je kans fouten te maken.
Gewoon op voorhand installeren, dan hoef je hem nog niet te gebruiken.

Ik surf met Firefox, en heb Noscript als Javascript blocker.
Nadeel: veel Javascript is nodig om legitieme items op pagina's te laten werken, dus regelmatig werken pagina's niet goed, wat dus weer een actie nodig heeft om op die pagina Javascript onderdelen toe te staan.

Maar de reclames zoals je noemt zijn met wat geprobeer zo wel effectief weg te halen.

Als ik geen blocker zou hebben, zou ik het tijdens de reclameuurtjes op het forum echt niet uithouden en verdwijnen.
Hoe kan dat ook, je wilt een forum te volgen, terwijl je wordt gestoord in het ritme van gespannen reclame makers die NIETS met het forum te maken hebben.

Het is als keiharde rock draaien terwijl je een piepje uit een deur wilt halen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2008, 10:57   #6
anoniem13187
Guest

Standaard

Ik heb niks extra's geinstalleerd ,,maar zie zelden of nooit reklame banners.,dus wat is er nu eigenlijk irritant hier.(werk met vista)
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2008, 11:09   #7
dutch-online
Guest

Arrow

Heb hem hier nog nooit gezien met IE7 op Vista en XP pro
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2008, 14:23   #8
anoniem29708
Guest

Standaard

de banner is intussen weg.

de reden waarom ik geen of zelden een adblocker gebruik is dat er heel veel door reclame gesponsord wordt en als iedereen die reclame zou blokkeren zou er dus ook niemand meer betalen om reclame neer te zetten, waardoor alles voor de consument weer duurder zou worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2008, 14:32   #9
dutch-online
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijnator Bekijk bericht
de banner is intussen weg.

de reden waarom ik geen of zelden een adblocker gebruik is dat er heel veel door reclame gesponsord wordt en als iedereen die reclame zou blokkeren zou er dus ook niemand meer betalen om reclame neer te zetten, waardoor alles voor de consument weer duurder zou worden.
dan moet je dus eigenlijk ook niet klagen ??
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2008, 16:35   #10
anoniem26138
Guest

Standaard

Die banner is niet altijd te zien, vandaar dat ik schreef
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Als ik geen blocker zou hebben, zou ik het tijdens de reclameuurtjes op het forum echt niet uithouden en verdwijnen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten