Ga terug   Computer Idee Forum > Overige > Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 August 2010, 21:05   #1
anoniem33931
Guest

Standaard Weekplanner

Ik wil wat structuur in mijn leven aanbrengen dus weet iemand een goed programmaatje of een (liever) goed iphone app. Om je week mee te plannen.

Ik zoek een soort agenda app, maar dat wordt niet per week bijgehouden maar het laat je een typische week invullen. Dus maandag doe ik om 08.00 dit en om 10.00 dat.. etc. Iets zoals dit maar dan heeft het de interface van een agenda dus met uren van 0.00 tm 24.00 zoals dit

Alleen zonder dat het per week gaat.

Ik hoop dat iemand mij snapt en een programma (allerliefst een iphone app) weet voor dit

Alvast bedankt!!

Laatst gewijzigd door Melvin1 : 23 August 2010 om 21:08
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2010, 12:00   #2
anoniem14945
Guest

Standaard

De meeste agenda-software maakt het mogelijk om activiteiten wekelijks terug te laten keren. Dat is misschien ook een optie voor je, want dan heb je eigenlijk een agenda en weekplanner in één. Heeft ook zo z'n voordelen.

Hoe dat werkt is dat je bijvoorbeeld voor maandag 30 augustus om 8:00 uur instelt dat je dit doet, en aangeeft dat het iedere week herhaald moet worden. Dan staat op maandag 6 september en alle andere maandagen tot aan het eind van de agenda ook dat je om 8:00 dit moet doen.

Dan heb je wat dat betreft ook veel meer keus in het aanbod. Ik weet dat Google Agenda dit kan, maar dat is dan weer niet noodzakelijk een iphone app.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2010, 21:30   #3
anoniem33931
Guest

Standaard

@FooBar: Echt super bedankt!! Ik zocht hier een tijdje naar en het werkt gewoon met de standaard agenda app!! Ik ga het nu meteen proberen!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten