Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 January 2009, 20:55   #1
anoniem36420
Guest

Standaard Een abonnement? Nooit weer

Al 5 keer hebben wij Computer Idee niet ontvangen, mailen, bellen niets heeft nut.
Ja mevrouw, wij zullen uw klacht doorgeven, maar uiteindelijk gebeurt er niets.
Het abonnement terstond opzeggen en het resterende abonnementsgeld terug krijgen is niet mogelijk...
Maar ondertussen betalen wij wel veel geld voor het abonnement en daarnaast ook nog de telefoonkosten om alsnog het blad een keer te bemachtigen!
Wat een service....
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2009, 22:33   #2
anoniem30682
Guest

Standaard

Zelf al 2 keer meegemaakt maar iedere keer prima opgelost.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2009, 03:12   #3
anoniem14733
Guest

Standaard

Citaat:
Het abonnement terstond opzeggen en het resterende abonnementsgeld terug krijgen is niet mogelijk...
Jazeker wel.... als jij kunt aantonen dat er van een wanprestatie sprake is kun je onder elk contract uit. Wel moet je partij de gelegenheid geven om de zaken in orde te brengen. Daar bestaat jurisprudentie over. En je zult e.e.a. schriftelijk (dus niet bellen) moeten aankaarten middels een aangetekende brief.

Maarja of je al die moeite wilt doen is een tweede.
Een klachtenbrief schrijven kan echter toch helpen, daarin kun je altijd vermelden dat je al vaker gebeld hebt en er de toezegging gedaan wordt dat het in orde komt, maar dat dit niet gebeurd is tot nu toe.

Bij Sanoma was dat nooit een probleem en werden ze wel nageleverd. Sinds de verhuizing naar Haagse Uitgeverij gaat er wel meer mis momenteel.
Maar men werkt wel aan verbetering dus ik zou zowiezo een brief schrijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2009, 17:28   #4
anoniem13227
Guest

Standaard

Er kunnen ook nog andere factoren spelen, misschien woon je wel in een portiekwoning oid
Dan kunnen ze nazien wat ze willen maar dat ene stukje hebben ze niet onder controle.

En veel gekker kun je het niet bedenken maar ken persoonlijk het voorbeeld van een oudere vrouw die regelmatig een motorclubblad pikte.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2009, 17:42   #5
anoniem14945
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurspuwer Bekijk bericht
...ook nog de telefoonkosten om alsnog het blad een keer te bemachtigen!
Dat kan ook via email, dus hoeft niks extra's te kosten.

Ik begrijp dat de situatie vervelend is, maar het probleem hoeft niet noodzakelijkerwijs bij de uitgever te liggen. Als de bezorgdienst (in dit geval Sandd) nalatig is kan de uitgever ook niet veel meer doen dan dit aan betreffende dienst doorgeven. Aangezien nabestellingen via TNTpost worden bezorgd, kan ik me goed indenken dat het probleem bij Sandd ligt. Dat is namelijk niet de meest geniale postbesteller en ik zou m'n postzaken er zelf niet aan toevertrouwen.

Als dit probeem niet door de uitgever dan wel door de bezorgdienst kan worden opgelost, dan heb je zeker het recht om het abonnement mét restitutie van het abonnementsgeld op te zeggen. Zie ook BlackTiger's post.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten