Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 2 January 2009, 21:11   #1
anoniem21751
Guest

Standaard Workshopgids nooit ontvangen

Ik wens niet langer zichtbaar te zijn op dit klote-forum. Daarom ook deze maar verwijderd...

Laatst gewijzigd door Linkforsoad : 10 August 2010 om 14:59
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2009, 22:56   #2
anoniem14945
Guest

Standaard

Toevallig de workshopgids "beveiliging"? Hier staat dat deze 30 december uit komt, dus dan vind ik 't niet zo gek dat je 'm nog niet hebt :P

Als je 'n andere hebt besteld, stuur dan een mailtje naar abonnementen@hub.nl. Je krijgt dan waarschijnlijk geen reactie terug, maar wel enkele dagen later je gids in de bus. Tenminste, zo werkt 't als je de CID een keer niet hebt gehad.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2009, 13:14   #3
anoniem14945
Guest

Standaard

Ok, nou dan zou ik 'n mailtje doen naar dat adres.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2009, 17:01   #4
anoniem14733
Guest

Standaard

Hartstikke mooi. Ik heb wel de CID ontvangen, maar bij mij zijn ze weer vergeten de acceptgiro's te sturen. Da's veel erger, want nu heb ik een incassobureau op mijn dak en die vragen nog meer aan kosten dan dat het abonnement van CID in zijn geheel kost.

Maar geen probleem want ik heb getuigen dat ik geen acceptgiro ontvangen heb, noch enigerlei aanmaning, terwijl tot verleden jaar toen het nog van Sanoma was elke keer netjes de acceptgiro ontvangen heb. Het zal wel goed gaan komen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten