Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Hardware overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 30 May 2007, 21:02   #1
anoniem17126
Guest

Standaard Bios Dell 9400 updaten?

Voor mijn Dell Inspiron 9400 is een nieuwe update beschikbaar. Dit is de tekst op Tweakers:

Dell heeft een nieuwe BIOS uitgebracht voor de Dell Inspiron 9400 model E1705, een met een Intel Core Duo processor uitgeruste laptop, die verder over 17" scherm en een snelle 7200 rpm schijf beschikt, en een nVidia GeForce Go 7800 als grafische kaart. De update heeft versienummer A08 en is door Dell als 'urgent' aangemerkt. Flashen kan door het bestand op een bootfloppy te kopiëren, daar van te booten en dan het bestand starten, of het gewoon onder Windows op te starten. De nieuwe BIOS werkt belangrijke microcodes van Intel bij, voegt onder andere ondersteuning voor Dell's Wireless 1505 toe en lost een veiligheidsprobleem op.

Ik heb geen problemen met mijn laptop. Is het wel verstandig deze update uit te voeren? Ik ben een beetje het type "if it ain't broke, don't fix it"!!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2007, 21:13   #2
dutch-online
Guest

Standaard

update is altijd goed die komt er niet zomaar

en met de juiste gebruiksaanwijzing moet het lukken

risico is altijd voor de bezitter van de laptop of computer.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2007, 21:25   #3
anoniem13187
Guest

Standaard

Als je geen problemen hebt zouw ik niet het risico nemen wat zo'n update met zich mee brengt.
Niet doen dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2007, 21:28   #4
dutch-online
Guest

Talking

altijd jammer om het niet te doen als je goed de gebruiksaanwijzing volgt is er hoegenaamd geen risico,met het installeren van andere dingen loop je minstens zoveel risco,

dus updates en firmware updates etc. ik zou ze als het via de officiele weg word aangeboden wel uitvoeren

Laatst gewijzigd door dutch-online : 30 May 2007 om 21:31
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten