Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 6 April 2019, 16:21   #1
anoniem15271
Guest

Standaard bibliotheek in win10

ik wil een map met bestanden in de bibliotheek opnemen van een externe schijf .
maar het duurt wel een paar uur en dan sluit ik hem maar af op een gegeven moment.
het is een map met programma's .
waar kan dat aan liggen .

zo doe ik dat ik klik met de rechter muisknop op de map en kies dan voor opnemen in de bibliotheek vervolgens klik ik op nieuwe map tot dusver gaat het goed , dan krijg ik het venster bibliotheek bijwerken met daaronder map in bibliotheek opnemen met die groene balk eronder die blijft maar gaan . hoe kan dit doe ik iets fout of kan die map niet woren openomen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2019, 23:27   #2
anoniem42071
Guest

Standaard

De bibliotheek mappen zijn eigenlijk virtuele mappen.
Microsoft heeft gemeend dat het nodig is om een virtuele "verzamel map" samen te stellen van bijvoorbeeld al uw afbeeldingen, of documenten.

Maar als u die handelingen zo gedaan heeft, zijn ze dan wel, of niet zichtbaar in de gewenste bibliotheek?

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2019, 11:22   #3
anoniem15271
Guest

Standaard

Sorry . Hij heeft het er al bij gezet het duurde wel 4 uur tot het gedaan was, maar bedankt voor de reactie.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2019, 11:50   #4
anoniem46701
Guest

Standaard

het lijkt erop dat de hele map is gekopieerd, misschien wel is verplaatst, want dat zou de enige verklaring voor die 4 uren kunnen zijn....
ik zou eens checken of die map nog wel op de externe staat, en ook of ie niet is gekopieerd naar de vaste schijf. (even een zoekopdracht naar iets wat op die die externe thuishoort, dan kan je het pad / de paden controleren)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten