Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows NT/2000/XP

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 17 December 2008, 16:54   #31
anoniem34694
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
wie wil er nu nog terug naar XP
ik wil nog XP
dat draait teminste goed en stabiel.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2008, 18:21   #32
dutch-online
Guest

Standaard

Vista ook

maar je Computer moet wel in orde zijn. ook voor XP
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2008, 19:49   #33
anoniem13227
Guest

Standaard

Zo kun je de keuze maken wat wil ik met m'n pc/laptop of moet die echt Vista kunnen verdragen.
Wanneer mensen problemen hebben met hun pc hoor je de microsoft Vista supporters gelijk roepen had maar een pc gekocht met 12 processors en 2000Gb geheugen en dan werkt je patience prima.
Anderen kijken hoe ze iemand met HUN pc/laptop kunnen helpen aan een vlot werkend systeem.

Helaas, de beste machine waar Vista een beetje vlot op zou werken draait weer op Linux
(zie snelste machine enzo)
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2008, 14:21   #34
anoniem34824
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anacho Bekijk bericht
Maar je hebt dan wel kans dat je moet bijbetalen, kijk maar eens wat Dell flikt.
http://webwereld.nl/ref/newsletter/53895
het is schandelijk, schandelijk zeg ik jullie,

dan moet de gamer(ik) extra gaan betalen om normaal spellen te spelen (op een of andere manier werkt dat niet op vista)

dus totdat de nieuwe GAME windows er is blijf ik op xp
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2008, 23:47   #35
anoniem34694
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gamezfreak Bekijk bericht
totdat de nieuwe GAME windows er is blijf ik op xp
jij wilt dus eigenlijk bedoelen dat ze een windows moeten ontwikkelen speciaal voor gamers?
dat is niet echt dom gedacht alleen kruipt daar veel werk in + het kost een hoop geld en brengt dat wel op want er zijn veel/weinig gamers en dan nog eens de vertaling van de windows etc..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2010, 11:57   #36
anoniem43069
Guest

Standaard

Microsoft is gewoon een *** als het gaat om ondersteuning en soms zelfs als het gaat om stabiele versies van het besturingssysteem. Windows 95: Goede versie. Windows 98: Zeer stabiel. Windows ME: Pure onstabiele troep. Windows 2000: Goede versie, maar nog steeds niet goed voor de thuisgebruiker. Windows XP: Fantastisch, maar ze leveren 9 van de 10 drivers niet op de cd. Verder is er wel een ondersteuning pagina op internet, maar een goede ondersteuning hebben ze niet. Het beste advies wat ze geven is: Zit de stekker erin? Windows Vista: Één grote fout van Microsoft. Vista werkt alleen goed als het is voorgeïnstalleerd door een goed computermerk, want als je het zelf installeert werkt het 9 van de 10 keer niet goed. Onstabiel. Windows 7: Één van de weinige versies die goed draaien. (tot nu toe) Ik houd het gewoon op XP als je een computer hebt van een bekend merk, 7 als je computer dat aan kan en het een bekend merk PC is. Verder hoor ik een heleboel mensen roepen: neem Linux! Dat is geweldig! Ik vind van niet. Mooi systeem, maar toen ik op een pc Ubuntu installeerde ging de taal helemaal niet goed, ik kon geen enkel programma installeren, en ik kreeg geen internet (draadloos). Nu heb ik het ook op een laptop geïnstalleerd, nieuwste versie. Draadloos deed het niet, taal was weer niet goed en nu start hij niet eens meer op. Is dit toeval? Nee. Dit is een instabiele versie. Ze zouden gewoon een systeem in elkaar moeten knutselen dat niet gekraakt kan worden, van een merk dat de betekenis van het woord ondersteuning weet, en waarbij je niet een boterham kan smeren en opeten voordat het systeem gebruiksklaar is. Nu heb je Mac van Apple, maar dat programma kan niet overweg met een heleboel programma's die het gewoon doen op Windows. De hardwarefabrikanten en softwarefabrikanten zouden gewoon een linux- en een mac-versie van de software moeten maken.

groeten,
W-de-beste.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2013, 15:35   #37
anoniem55388
Guest

Standaard

Windows 8 kun je aan de lijst voor de instabiele besturingssystemen toevoegen. Ontzettend instabiel bij desktops en laptops. alleen stabiel bij tablets
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2013, 17:05   #38
anoniem32166
Guest

Standaard

@ Herwin15
Topic is ruim 3 jaar oud...............

M.v.g. Niels
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2013, 18:42   #39
anoniem13227
Guest