Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Hardware overige

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 7 August 2014, 20:01   #1
anoniem57274
Guest

Standaard Netbook voor school

Halloo,

Aanstaande september ga ik weer naar school en ik ben op zoek naar een netbook die ik daar hard kan gebruiken. Ik heb al eerder mn 'gewone' laptop mee naar school gehad, maar dit vind ik teveel gesleep en dus ben ik op zoek naar een kleiner en lichter model. Ook heb ik al meerdere keren mn tablet meegenomen, maar typen op een tablet zonder toetsenbord is een ramp en in plaats van een goed toetsenbord aan te schaffen wil ik liever een goede netbook. Mijn vraag is, welke netbooks zijn er op dit moment aan/af te raden, waar moet ik op letten en wat zijn jullie voorkeuren?

Ik ga de netbook dus gebruiken voor school. Hierdoor moet er een goed tekstverwerkingsprogramma op staan of op kunnen.

Ik heb voor thuis nog mn 'gewone' toshiba laptop met windows en office en ik zou graag de documenten die ik op mn netbook maak, kunnen openen op mn laptop.

In principe is er wifi op mn school, maar ik moet ook offline kunnen werken, bij mn bestanden kunnen, etc.

Onder schoolgebruik valt ook youtube, facebook, twitter, etc.

Ik het netbooks van allerlei prijzen gezien, maar mn budget is zo'n 350 euro.

Accu moet lang meegaan.

Geen specifieke voorkeuren qua merk enzo, wel fijn als die er ook nog een beetje leuk uitziet.

Ik heb zelf nu deze op het oog, zouden jullie deze aan- of afraden en waarom?
http://www.laptopshop.nl/product/408...554g03aww.html

Alvast bedankt!
  Met citaat antwoorden

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten