Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Multimedia Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 10 June 2010, 12:01   #1
anoniem14395
Guest

Standaard iPod herstellen

Mijn iPod nano (4e generatie) werkt niet meer: hij loopt vast en komt ook niet meer uit de reset (Apple-logo blijft in het scherm).

Nu wil ik hem herstellen, maar van de 16 Gb is nog maar 400 Mb vrij. Ik heb dus weinig zin om al deze bestanden weer op mijn iPod te moeten zetten na de herinstallatie.

Klik ik bij muziek in de bibliotheek van iTunes, dan is deze helemaal leeg. Ik zet altijd muziek op mijn iPod door het van een map op mijn pc naar de iPod te slepen.

Apple geeft aan dat je een kopie van je bibliotheek kunt maken (maar die is dus leeg). Hoe kan ik de muziek op mijn iPod kopiëren naar de iTunesbibliotheek zodat ik daar weer een reservekopie van kan maken, die ik na het herstel weer terug kan plaatsen naar mijn iPod?

M.a.w.: hoe maak ik een simpele back-up die ik na het herstel weer terug kan zetten?

Laatst gewijzigd door jwgroen : 10 June 2010 om 13:45
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2010, 13:53   #2
anoniem32664
Guest

Standaard

Op de manier waarop jij muziek op je iPod plaatst... niet dus... Daarom is iTunes ook uitgevonden...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2010, 16:36   #3
anoniem39673
Guest

Standaard

inderdaad.
u kunt uw muziek selecteren en slepen naar itunes.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2010, 17:19   #4
anoniem14395
Guest

Standaard

@ omed4life:

Hoe moet ik uw reactie zien?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2010, 19:49   #5
anoniem33931
Guest

Standaard

Installeer eerst iTunes

http://www.youtube.com/watch?v=DDkY7E-iOZ8 hierzo staat hoe je vervolgens liedjes op de iPod kan zetten op de normale manier
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2010, 20:53   #6
anoniem14395
Guest

Standaard

iTunes heb ik al geinstalleerd. iPod is nu met een niet officieel Apple programma gebackupt. Na het herstel kan ik alles weer terug zetten en dan zal ik gelijk de muziek op de juiste manier op mijn iPod zetten.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2010, 21:02   #7
anoniem32519
Guest

Standaard

Heb je jou muziek nog op je pc staan?
Google levert ook veel op...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2010, 13:30   #8
anoniem31888
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwgroen Bekijk bericht
Mijn iPod nano (4e generatie) werkt niet meer: hij loopt vast en komt ook niet meer uit de reset (Apple-logo blijft in het scherm).

Nu wil ik hem herstellen, maar van de 16 Gb is nog maar 400 Mb vrij. Ik heb dus weinig zin om al deze bestanden weer op mijn iPod te moeten zetten na de herinstallatie.
Dat is hoe erg het ook klikt de enige manier ben ik bang voor, maar volg deze handleiding eens mischien dat het helpt: http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/nano4gen/

Citaat:
Klik ik bij muziek in de bibliotheek van iTunes, dan is deze helemaal leeg. Ik zet altijd muziek op mijn iPod door het van een map op mijn pc naar de iPod te slepen.
Voeg de nummer toe aan iTunes dit gaat als volgt...
  1. Open iTunes
  2. Kies uit het menu Archief
  3. Ga naar bestand aan bibliotheek toevoegen
  4. Dan naar map aan bibliotheek toevoegen
  5. Zoek en selecteer het gewenste bestand of de gewenste map.

Jouw muziek zal in de bibliotheek van iTunes komen, je kan dan ook afspeellijsten aanmaken. Als je de iPod hersteld hebt kan je makkelijk de muziek weer kopieren naar je iPod.

Citaat:
M.a.w.: hoe maak ik een simpele back-up die ik na het herstel weer terug kan zetten?
Er wordt een back-up gemaakt alleen niet van de muziek, foto's en video, wel van de gekochte media via iTunes.
Onder voorkeuren kan je dit zien.

Hoop dat je er iets aan heb anders hoor ik het wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2010, 21:54   #9
anoniem43462
Guest

Standaard

Je kan ook met iTunes een herstellen, mits dat jij de nieuwste iTunes bezit enof deze ook je iPod Nano herkent zelf heb ik de iPod Touch 2de Generatie en bevalt goed en kan hem herstellen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2010, 21:59   #10
anoniem43462
Guest

Standaard

Doe anders ook even dit: Druk op je apparaat nadat hij heeft gesynchroniseert heeft en dan op herstellen duwen en als goed is moet hij het dan doen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten