Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 5 December 2017, 18:45   #31
anoniem43765
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Inderdaad rustiger, met regelmaat 0% volgens dat laatste plaatje.
Wat ik daar ook wel zie is dat de piek naar 100% er is op het moment dat ook je netwerk piekt. Let daar eens op ?

Mocht je dat met het wisselbestand nog wil uitvoeren, zo krijg je een vers wisselbestand, al is de kans niet groot dat dit gaat helpen. Toch zou ik het even doen:

* druk de Windows toets + Pause/break
* Klik 'Geavanceerde systeeminstellingen - Geavanceerd - (Prestaties) - Instellingen - Geavanceerd - (Virtueel geheugen) - Wijzigen'.
* Haal het vinkje weg bij 'Wisselbestandsgrootte voor alle stations automatisch beheren'.
* Druk de radio-button 'Geen wisselbestand'.
* Druk de knop 'Instellen'.
* OK jezelf er uit, en herstart de computer. Wacht een minuutje na opstarten.
* Ga dan terug naar hetzelfde venster, en zet een vinkje terug bovenaan bij 'Wisselbestandsgrootte voor alle stations automatisch beheren'.

Je kan ook, voordat je het laatste vinkje terug zet, even de computer zonder wisselbestand testen, dat is bij normaal werk geen probleem.
Helaas is het nog niet gelukt, het probleem blijft. Gelukkig dat het wel tussen de 5 á 10 minuten over gaat, maar fijn is anders.
Als je op internet zit en je gaat naar facebook bijvoorbeeld dan pakt die wel een flinke piek op het netwerk, lijkt mij vrij normaal niet?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten