Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 15 October 2008, 13:07   #1
anoniem32869
Guest

Standaard windows live mail werkt niet meer.

Ik heb sinds de beta is verschenen de nieuwe windows live mail en het werkte allemaal prefect, maar nu sinds gisteren loopt het direct vast als ik het opstart.
Ik zou dus willen vragen of iemand een oplossing weet. Behalve dan deinstalleren en onieuw installeren, want dan ben ik namelijk van 2 van de 5 e-mailaccounts de e-mail kwijt. en natuurlijk mijn instellingen, maar daar is het me niet speciaal om te doen.
Ik weet dat het een beta is, maar aulke grote problemen als dit mogen er toch niet in voorkomen. En nee ik gebruik geen IE8.
oja. ik heb net even gekeken of ik live mail Řberhoubt goed kan de´installeren, maar daar kwam ik er dus achter dat ik dan alle windows
live services moet verwijderen. Is er voor de rest mischien nog iemand die dan mischien de oplossing heeft, maar wel met een zelfde probleem zit?
Al met al word ik wel steeds gekker van windows live en denk ik er over om maar outlook te nemen, maar daar zit geen feedreader ingebouwd, of tenminste geen fijne zoals bij live mail.Ook is de indeling van accounts bij live mail veel fijner, maar dan moet het wel werken

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Gerard
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2008, 13:11   #2
dutch-online
Guest

Standaard

met het installeren van beta,s accepteer je ook de risico,s wie daar aan kunnen zitten, en oplossingen komen meestal pas bij de definitieve versie.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2008, 13:23   #3
anoniem32869
Guest

Standaard

maar een fout die zo groot is als deze zaltoch niet zo snel voor mogen komen denk ik.. ook omdat het al een hele tijd goed heeft gewerkt en op een andere computer werkt het perfect. dan zou er dus ook een oplossing te vinden moeten zijn. En anders moet ik dus maar weer gewoon overstappen op de ouder wlm.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2008, 13:25   #4
dutch-online
Guest

Standaard

toch je instelingen dan even nakijken, als het op een ander computer wel werkt.??
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2008, 13:26   #5
anoniem32869
Guest

Standaard

nou dat is nou juist mijn probleem... ik heb 1 seconde de tijd als ik wlm op start en dan loopt het al weer vast. ik kan dus ook niet bij de instellingen komen. heb al een keer de instalatie van windows live hersteld, maar geen resultaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2008, 15:35   #6
anoniem13787
Guest

Standaard

Waarom ben je bij opnieuw installeren je mail kwijt.
De mail staat toch op de server en niet op je pc.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2008, 15:37   #7
anoniem32869
Guest

Standaard

demail van pop accounts staat wel op de pc, van imap en html niet, maar ik heb 2 pop accounts.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2008, 15:39   #8
anoniem28742
Guest

Standaard

Live account blijven op server staan, pop kan ook, als je Live Mail de opdracht geeft een kopie op de server te laten staan. Bij Gmail kies ik er altijd voor een kopie in archief te plaatsen, lekker makkelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2008, 15:47   #9
anoniem32869
Guest

Standaard

das waar, ik heb alle mail nog wel op de server staan, maar die krijg je daarna toch niet meer in live mail op de pc terug.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2008, 18:06   #10
anoniem32869
Guest

Standaard

maarja ik heb geprobeerd de oude versie van wlm te installeren, maar dat lukt ook niet, want dan zegt die:
Er is een probleem met deze installatie. Windows live Suite is niet ge´nstalleerd.

Gegevens over systeemfouten
Code:0x8000ffff
Beschrijving Onherstelbare fout
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten