Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Internet Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 24 June 2014, 22:04   #1
anoniem38113
Guest

Standaard Internet buitenland

Hallo,

Wij gaan binnenkort naar Spanje, alleen wij willen daar ook internet en internet onderweg(in de auto).

Nou hebben we een MiFi dongel van Huawei draadloos alleen nu zoeken we nog een provider die prepaid internet in het buitenland aanbied. (een soort maand internet bundel)

Ik heb overal gezocht maar kan het nergens vinden, alleen van T-mobile alleen daarvoor moet je eerst je abbonement/ sim kaart van T-mobile hebben.

Van Lebara zag ik 1GB voor 10,- voor 30 dagen, zo iets zoek ik maar dan voor in het buitenland EU.

Alvast bedankt.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2014, 05:08   #2
anoniem22217
Guest

Standaard

Ik weet niet hoe je Spaans is maar Googlen op "paquetes mensuales de internet esp" geeft veel resultaat.
Ik denk dat je ter plaatse moet kijken in een telefoonwinkel (tienda de telefonŪa) naar een abonnement van een maand pre paid.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2014, 09:43   #3
anoniem38113
Guest

Standaard

Dankuwel voor uw reactie, ik denk dat ik inderdaad gewoon in spanje een simkaartje koop, maar dan zit ik nog met het probleem voor internet in de auto.

Dit zou ik wel in nederland willlen kopen voor de heen en terug reis.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2014, 17:31   #4
anoniem22217
Guest

Standaard

Simkaart voor BelgiŽ en Frankrijk pre-paid?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2014, 21:09   #5
anoniem40875
Guest

Standaard

Volgens mij kan je tegenwoordig bij iedere provider pre-paid data simmetjes kopen. Dan koop je een roaming bundel binnen de EU en klaar is Kees. Om nou drie SIMS aan te schaffen...Let wel op dat Internetverbruik echt heel rap gaat.Dus check goed welke applicaties er open staan op de smartphone/tablet o.i.d. Want 50 mb is echt niets..Zet anders een notficatie op het device bij bereiken van data verbruik X en dat u dan een melding krijgt.Bespaart u een hoop financiŽle ellende...

Als laatste, vanaf 2015 zijn we waarschijnlijk van heel dit gedoe af want dan heeft onze Neelie voor elkaar dat roaming wordt "vrijgegeven". Dan kunnen ook andere partijen roaming data aanbieden en dat komt de tarieven zeker ten gunste en hoeft u niet meer per land na te denken welke provider etc.

Google maar eens op ARP=Alternative Roaming Providers
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2014, 12:07   #6
anoniem40875
Guest

Standaard

Dit kwam ik vandaag tegen op Internet, ideetje?

http://www.roamlikehome.nl/
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2014, 12:22   #7
anoniem54435
Guest

Standaard

http://www.nu.nl/tech/3815691/roamin...-verlaagd.html

Laatste nieuws .
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave