Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Internet Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 25 March 2014, 14:43   #1
anoniem40875
Guest

Standaard Facebook:berichten doorplaatsen als bedrijf

Hoi,

ik ben beheerder van een FB bedrijfssite en wil berichten doorplaatsen in andere groepspagina's. Dat gaat wel,maar de berichten worden getoond met mijn persoonlijke profiel. En ik ben ingelogd onder het bedrijfsaccount, want ik weet dat je kunt schakelen.

Maar ik wil een bericht zeg maar "anoniem"plaatsen. Dus niet als beheerder maar met het logo van het bedrijf.

Ik heb gezocht op FB-forums, maar ik vind allleen maar antwoord dat het niet kan.

Klopt dat?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2014, 15:03   #2
anoniem54435
Guest

Standaard

Kijk even hoe anderen het doen ???? maar het is geen Marktplaats .
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2014, 15:08   #3
anoniem40875
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desperado Bekijk bericht
Kijk even hoe anderen het doen ???? maar het is geen Marktplaats .
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2014, 16:55   #4
anoniem14733
Guest

Standaard

Er zijn er die het doen door een apart facebook account voor hun bedrijfspagina te nemen. Dat is niet toegestaan dus je weet nooit of facebook het eens zal verwijderen. Op die wijze kun je dus alles via je bedrijfsnaam doen, maar toegestaan is het volgens de FB regels niet, althans niet voor zover ik weet.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2014, 19:16   #5
anoniem40875
Guest

Standaard

Hoi BT,

ik begrijp je denk ik niet. Ik heb én een persoonlijk profiel én een bedrijfspagina.Maar ik wil als ik artikelen doorplaats in andere groepen dat niet mijn naam er komt te staan maar mijn bedrijfsnaam. Nu geeft die de naam van de beheerder (ik dus) weer. En voor de duidelijkheid , ik ben dan dus "ingelogd" met mijn bedrijfsaccount. Dus niet dat ik een artikel vanuit mijn persoonlijke account doorplaats. Wat volgens mij ook geeneens kan, maar dat terzijde

Kan ik dit dan oplossen zeg je?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2014, 22:16   #6
anoniem45394
Guest

Standaard

Als je inlogt in je bedrijfspagina kun je midden bovenaan aangeven met welke naam je een bericht wilt plaatsen. Daar staat: "bericht plaatsen als XXXXXXXXX" ( je eigen naam of je bedrijfsnaam) deze kun je dan aanklikken en dan zie je de naam veranderen. Ook kun je geheel rechts bovenaan op het wieltje klikken en daar vind je een optie facebook gebruiken als en daar zie je de namen van jouw accounts
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2014, 16:29   #7
anoniem40875
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p-a-n-g Bekijk bericht
Als je inlogt in je bedrijfspagina kun je midden bovenaan aangeven met welke naam je een bericht wilt plaatsen. Daar staat: "bericht plaatsen als XXXXXXXXX" ( je eigen naam of je bedrijfsnaam) deze kun je dan aanklikken en dan zie je de naam veranderen. Ook kun je geheel rechts bovenaan op het wieltje klikken en daar vind je een optie facebook gebruiken als en daar zie je de namen van jouw accounts
Hoi, ja dat weet ik, maar je als je een bericht wilt doorplaatsen dan gebeurt dit altijd uit naam van de beheerder (dus je persoonlijke profiel) en niet met het bedrijfsprofiel.

@BT,kan je mijn vraag beantwoorden? Ik heb Gegoogled maar kan niet vinden wat jij bedoelt.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten