Oud 25 June 2012, 15:09   #1
anoniem54403
Guest

Standaard faqman reageert nooit

Ik heb al diverse vragen ooit ingestuurd en ook laatst van de week en ik heb nog nooit iets gehoord van de faqman op mijn vragen die gewoon met computers hebben te maken.
Een antwoord kan er nooit vanaf blijkbaar?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2012, 15:31   #2
anoniem14945
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door http://www.computeridee.nl/form/vraag-aan-de-faqman
Door de grote hoeveelheid vragen die de FAQman krijgt, kan hij helaas niet alles beantwoorden. Wel stellen we uw vragen zeer op prijs, omdat we daaruit kunnen opmaken wat u bezighoudt - en daar kunnen we dan weer onze artikelen op afstemmen. Veel gestelde, praktische vragen over een onderwerp waarvan wij denken dat het voor meerdere lezers interessant is, krijgen de voorkeur.
Dus of je vraag is niet interessant genoeg voor het grote publiek, of hij is niet vaak genoeg gesteld. En met "vaak genoeg" wordt bedoeld door verschillende personen, een vraag die honderd keer door dezelfde persoon wordt geteld, zal nog steeds beschouw worden als "een keer"

Het zal ook meespelen dat je vraag binnen een zin of 10 en zonder wedervragen te beantwoorden moeten zijn. Wellicht ben je beter af om je vragen hier op het forum te stellen. Dan krijg je geen antwoord van de FAQman, maar hoogstwaarschijnlijk wel een antwoord, dat overigens net zo goed kan zijn!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2012, 18:47   #3
anoniem54403
Guest

Standaard

Nou vragen over activeren van windows enzo dat lijken mij toch alledaagse vragen.
Ook vragen over computer hardware is wel interesant lijkt mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2012, 18:59   #4
anoniem26473
Guest

Standaard

Voorzover ik zie, heb je maar één vraag gesteld, die uitgebreid is beantwoord.

Verder is een faq (of de faqman) geen persoon. Gewoon een verzameling vragen, die regelmatig gesteld worden, met daarop antwoorden. Je kunt eigenlijk net zo goed een vraag aan een telefoonboek stellen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2012, 19:16   #5
anoniem54435
Guest

Standaard

De Faqman is een rubriek die antwoorden geeft op diverse vragen, en die antwoorden komen niet uit een machine, maar worden wel degelijk door enkele [ medewerkers ] van Computeridee beantwoord.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2012, 01:04   #6
anoniem22217
Guest

Standaard

De Faqman is wel degelijk een een echt persoon van vlees en bloed, hij is gek op zijn honden zijn gezin en Frankrijk waar hij hoogst waarschijnlijk om deze tijd dan ook aanwezig is met Laptop, Tablet en smartphone maar niet bereikbaar voor de lezers.

Maar als je vragen hebt betreffende je computer (het maakt niet uit wat) stel ze dan hier, dan krijg je sneller antwoord en ben je dus sneller geholpen.

De standaard hier aanwezige personen zijn ook allemaal Faqmannen/vrouwen die je zeker met al je computer problemen kunnen helpen.

Ik zou zeggen vuur maar af die vragen
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2012, 20:53   #7
anoniem54403
Guest

Standaard

FAQman is op wereldreis aangezien je nooit antwoord krijgt
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2012, 21:55   #8
anoniem18126
Guest

Standaard

Hier krijg je ook geen antwoord als je je computerprobleem niet voorlegt.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten