Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Hardware overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 21 April 2019, 11:27   #1
anoniem66682
Guest

Standaard Externe monitor op laptop met schermbreuk

Ik heb een 2in1 met een bars in het scherm en repareren is bijna net zo duur als vervangen. Nu dacht ik een externe monitor aan te sluiten om daar op te projecteren en het aparaat als nog te kunnen gebruiken. Omdat de 2in1 (Asus T100) een touch-screen heeft valt dit niet te gebruiken, want er ontstaan storingen in het beeld welke dus ook op de externe monitor worden weer gegeven als er gekozen wordt het beeld te "dubliceren". Vreemd genoeg is dit echter óók het geval als ik kies voor "Alleen op de externe monitor". Waarom is dit?

Vraag: Bestaat er een manier om de monitor van de 2in1 volledig uit te schakelen en alleen via de externe monitor te laten verlopen?

Bedankt voor tips!

Mvg, Erwin
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2019, 20:47   #2
anoniem26138
Guest

Standaard

Het lijkt er op dat niet alleen je scherm maar ook het video geheugen defect is. Maar om daar een verder oordeel over te geven moet je laten zien hoe het beeld er uit ziet.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2019, 14:44   #3
anoniem66682
Guest

Standaard

UIT: https://photos.app.goo.gl/Dgv8uaeEXui5hFn29

AAN: https://photos.app.goo.gl/UtbjuKph889CDQPLA

Ik kan niet eens meer inloggen want telkens als ik de cursor middels mousepath plaats op het invoerveld veroorzaakt de breuk ongewenst een touch op het scherm

Laatst gewijzigd door Weiman : 23 April 2019 om 14:53
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2019, 14:51   #4
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
.... om daar een verder oordeel over te geven moet je laten zien hoe het beeld er uit ziet.
Ja een barst kan ik mij voorstellen maar hoe het 'beeld' er uitziet niet, dus wat de artefacts zijn die het beeld verzieken.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2019, 12:42   #5
anoniem35068
Guest

Standaard

Kun je bij apparaatbeheer het touchscreen niet disablen? Zou kunnen staan onder Human Interface Devices.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten