Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 30 November 2016, 20:35   #1
anoniem13758
Guest

Standaard Synchroniseren met caldav werkt half.

Thuis heb ik een Synology DS216play met daarop een caldav server. Hiermee wil ik mijn agenda op de telefoon en in Thunderbird/Lightning op de PC bijhouden.

Op internet instructies gevonden en op het eerste moment lijkt alles te werken. Ik kan op beide apparaten agenda items aanmaken en wissen. Deze worden na verloop van tijd netjes overgenomen door het andere apparaat. Mijn probleem ontstaat pas als ik een wijziging doorvoer in Thunderbird/lightning. Deze wordt niet overgenomen op de telefoon. Ook niet na handmatige synchronisatie. Ik kan later wel een nieuw agenda item aanmaken die dan wel wordt meegenomen. De gemaakte wijziging is alleen in Thunderbird/Lightning zichtbaar.

Als ik op de telefoon een wijziging maak wordt deze wel overgenomen door Thunderbird/Lightning. Het probleem is dus dat de wijzigingen maar vanuit een kant werkt en niet andersom.

Op de telefoon draait Android 6 met aCaldav van Willy Enns en op de PC de meest recente versie van Thunderbird met Lightning en windows 10.

Weet iemand een oplossing zodat ik ook in Thunderbird/Lightning wijzigingen kan doorvoeren die door de telefoon wordt overgenomen?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten