Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows Vista/Windows 7

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 22 November 2006, 16:04   #1
anoniem14121
Guest

Standaard Vista forum

Welkom in dit nieuwe forum-onderdeel, dat geheel is gewijd aan Windows Vista.

Heeft u vragen, problemen, klachten, tips, trucs of gewoon iets op te merken over deze opvolger van Windows XP, dan is dit daarvoor de juiste plek!

Hopelijk snel tot ziens op het Vista forum,

Martijn Overman
Redactie Computer Idee
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2006, 16:53   #2
anoniem13787
Guest

Standaard

Na wat aanloop problemen draaid vista goed, tot de laatste update , dvd afspelen via media center gaat goed maar afspelen via media player loopt beeld en geluid niet meer gelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2006, 16:55   #3
anoniem13302
Guest

Standaard

Ik vind wel dat ie overdreven veel van je systeem vergt, terwijl de functionaliteiten alleen mooier zijn gemaakt ipv beter........

Sidebar vind ik wel stoer, maar ik vraag me nog steeds af, wat je er aan hebt.....
Startmenu is veeeeel te vol, maar dat zal ook wel een kwestie van smaak zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2006, 18:06   #4
anoniem20991
Guest

Standaard

Ik vind dat ze de helft van Mac hebben gestolen, qua grotere icoontjes, meer 'glas-achtige' icoontjes en start menu, 3D dingen etc. Opzich wel wijs, maar jammer dat ze niet met wat origineels komen...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2006, 18:26   #5
anoniem13724
Guest

Standaard

win 3.11 is ook "gestolen" van apple
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2006, 19:07   #6
anoniem14945
Guest

Standaard

Mooi!

Het heeft even geduurd, maar nu is het duidelijk waar vragen over deze nieuwe Windows-versie gesteld kunnen worden.

Startmenu moet je lekker old-skool instellen, 'klassiek', netzo als je bij Windows XP hoort te doen (is mijn mening). Stel echter niet de taakbalk in op 'klassiek', want dat ziet echt niet uit.

En wat maakt het nu uit of de interface 'geleend' is van de Mac (waar ik het overigens niet mee eens ben, want de mac heeft duidelijk geen taakbalk, en dat ding is echt wel handig). Vergelijk het met een fiets. Fietsen van verschillende fabrikanten lijken ook verdacht veel op elkaar...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 10:27   #7
anoniem20703
Guest

Standaard

Ik vind Vista hetzelfde als xp qua mogelijkheden (tuurlijk zitten er verbeteringen etc in ) maar het vergt inderdaad extreem veel van je pc
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 10:50   #8
anoniem13302
Guest

Standaard

Citaat:
En wat maakt het nu uit of de interface 'geleend' is van de Mac (waar ik het overigens niet mee eens ben, want de mac heeft duidelijk geen taakbalk, en dat ding is echt wel handig). Vergelijk het met een fiets. Fietsen van verschillende fabrikanten lijken ook verdacht veel op elkaar...
Nou, dat maakt best veel uit (vind ik). Een licentie kost 300 euro, en dan kunnen ze niet eens iets origineels bedenken???
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 18:45   #9
anoniem14945
Guest

Standaard

Als je de prijs te hoog vind, dan is het aan jou om het niet te kopen, maar om op zoek te gaan naar een alternatief.

Office is nog duurder, maar helaas kun je ook niet zonder (tenminste, ik niet), dus ga je het toch maar kopen. Aangezien voor Office ook Windows nodig is, koop je die ook maar...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 19:23   #10
anoniem15158
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mennovdveen Bekijk bericht
Nou, dat maakt best veel uit (vind ik). Een licentie kost 300 euro, en dan kunnen ze niet eens iets origineels bedenken???
Misschien is een OpenSourceFiets iets voor jou?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten