Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Multimedia Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 24 June 2017, 12:37   #11
anoniem14945
Guest

Standaard

Wat voor stick is het precies (merk, type)?

En hoe groot zijn de ISO bestanden die wel werken en de AVI/MP4 die niet lukken?
Probeer het ook even met één bestand op de stick per keer.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2017, 09:49   #12
anoniem44822
Guest

Standaard

Volgens de beschrijving op de site is het een OTG Pen Drive External Storage USB flash drive ,256 GB. Merk is onbekend.
Er staan nu 8 iso bestanden op de stick variërend in grootte van 700 MB tot 4.3 GB voor in totaal 24 GB, die allemaal goed afspelen.Een voor een op de stick zetten helpt niet.wat betreft de AVI bestanden, deze zijn natuurlijk klein zo rond de 800 MB per bestand
Kan jij nog iets uit de hoge hoed toveren ?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2017, 11:30   #13
anoniem14945
Guest

Standaard

Ik blijf het gek vinden dat die iso bestanden wel wilen, maar de avi's niet. En die avi's spelen op de computer wel van de harde schijf, maar diezelfde avi's op diezelfde computer niet van de stick. Spelen die avi's wel vanaf een andere usb stick?

Ik ben nog niet helemaal overtuigd dat het aan de stick ligt. Probeer eens met totaal andere bestanden of die wel goed gaan. En heb je ongeveer 70 euro voor de stick betaald, of veel minder?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2017, 16:53   #14
anoniem44822
Guest

Standaard

PDF, WAV en mail bestanden werken zonder probleem en in ieder geval 1 film doet het wel op een andere stick..
Schrik niet maar de stick kostte maar euro 8 ( bij Geek) ........! Ja ik begrijp wat je nu gaat zeggen ...! Het was het bedrag waard om het te proberen.
Toch nog een suggestie ? In ieder geval bedankt voor al het meedenken !
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2017, 17:41   #15
anoniem14945
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door troef Bekijk bericht
Ja ik begrijp wat je nu gaat zeggen ...!
Waarschijnlijk iets van "als het te mooi om waar te zijn lijkt, is dat meestal ook zo". Of iets van "goedkoop is duurkoop". Maar toch blijft het vreemd dat alleen de AVI's en MP4's het niet doen en de rest wel. Kan toeval zijn dat juist die bestanden steeds naar niet-bestaande sectoren worden geschreven. Ik zou zelf die stick in ieder geval verder vergeten.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2017, 17:47   #16
anoniem44822
Guest

Standaard

Okay FooBar zal ik doen. Nogmaals bedankt.
Groet
Troef
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten