Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 December 2017, 08:05   #1
anoniem67121
Guest

Standaard verborgen cellen in gedeelde map worden na op

Beste leden,

Voor mijn werk heb ik een bestand gemaakt wat gedeeld wordt door meerdere gebruikers. In dit bestand zitten ook verborgen kolommen en rijen. Als ik bestand deel en opsla zijn alle verborgen delen ook daadwerkelijk verborgen. Als echter een gedeelde gebruiker het bestand opent krijgt hij de verborgen gegevens wel te zien.

Via google gezocht naar een bepaalde instelling maar moet eerlijk bekennen dat ik er weinig tot niks over terug kan vinden.

Weet iemand hier wat over? We werken met excel 2010. Ik heb geen voorbeeld bestand bijgevoegd want ik schat in dat dit niet veel meerwaarde heeft.

Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2017, 10:27   #2
anoniem15124
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xavery29 Bekijk bericht
Ik heb geen voorbeeld bestand bijgevoegd want ik schat in dat dit niet veel meerwaarde heeft.
Dat denk ik juist wel: 1) om te zien of het voor mij ook verborgen is (geef dus even aan wat je zou verwachten) en 2) om eventueel te zien wat je hebt ingesteld.

Waar staat het gedeelde bestand? Netwerk, cloud, .....?

Heb je de vraag alleen hier gesteld of ook op andere fora? De laatste tijd waren er mensen die op meerdere fora, waaronder dit forum, hun vraag neer hebben gezet.
Op zich prima, maar als blijkt dat er op een ander forum andere/meer informatie is en/of het antwoord al gegeven blijkt te zijn, vind ik het wat zonde van mijn tijd.
Vandaar mijn vraag.

Laatst gewijzigd door Obelix71 : 1 December 2017 om 10:29
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2017, 12:17   #3
anoniem49196
Guest

Standaard

@Obelix71 Hij heeft deze vraag ook gesteld op Helpmij.nl op 29 november, maar hij heeft daar nog geen reacties gekregen: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...dere-gebruiker
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2017, 18:58   #4
anoniem21416
Guest

Standaard

En hier staat ie ook nog eens:

https://www.pc-helpforum.be/topic/68...ere-gebruiker/
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2017, 12:51   #5
anoniem49196
Guest

Standaard

@Obelix71 en @adbecude: op het Belgische PC Helpforum is de vraag van xavery29 'on hold' gezet, omdat het posten van een vraag op meerdere computerforums daar niet is toegestaan volgens het forumreglement.

Op Helpmij.nl heeft nog niemand gereageerd op zijn vraag, dus als jullie een antwoord weten en willen geven, ga vooral je gang. Ik denk namelijk dat hij op dit moment alleen van jullie hulp kan verwachten.

Groeten,
porrelaar
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2017, 13:42   #6
anoniem15124
Guest

Standaard

Ik ben in afwachting van een reactie / antwoorden van TS.
Zolang hij niet reageert, ga ik er van uit dat hij een antwoord heeft (op nog een ander forum).
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2017, 16:58   #7
anoniem21416
Guest

Standaard

Dus........ Lees de forumregels als je je aanmeld op een forum. En het is wel zo netjes als je even een linkje plaatst naar het andere forum waar je de vraag ook hebt gepost. Het voorkomt een hoop irritatie.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2017, 00:09   #8
anoniem38560
Guest

Standaard

neem een macro op als je het verbergen doet.
Zet deze macro om uit te voeren tijdens opstarten.

Dappertje
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten