Ga terug   Computer Idee Forum > Overige > Overige

Antwoord
 
Discussietools Weergave
Oud 24 June 2011, 13:34   #1
anoniem51536
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy bureaublad reageert niet op de muis

Hallo allemaal,

Mijn computer staat 24 uur per dag aan en alles werkt prima.
Echter : Elke ochtend is hetzelfde ritueel. Het bureaublad reageert niet meer op de muis. Dus doet niets het meer. Opnieuw starten is de optie en daarna werkt alles weer als vanouds. De melding is : Er kan geen verbinding met de agent gemaakt worden. De service is niet actief. C:\Program Files\outlook express\msimn.exe onvoldoende quotum beschikbaar om deze opdracht te verwerken.

Wie weet een oplossing. ?????????????

Dank, gr v Margo Heine
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2011, 14:47   #2
anoniem42071
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De melding wordt veroorzaakt door Outllook Express. Dat kan komen, omdat de netwerkkaart zo is ingesteld van hij zichzelf mag uitschakelen, om energie te besparen. Dit kan je zelf aanpassen in de eigenschappen van de netwerkkaart.
Maar er kan ook een service zijn die zichzelf uitschakeld.

Waarom de muis niet meer reageert snap ik nog niet.
Gebruik je een draadloze muis? USB of PS2 (die laatste is een rond stekkertje) ?
Hoe start je opnieuw op?
Als de muis niet werkt is stroom uitschakelen of de aan/uit knop 5 sec. vasthouden de enige optie. Of gaat dat opnieuw opstarten nog wel met de muis?

Niek

Laatst gewijzigd door Niekie30 : 25 June 2011 om 00:45
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2011, 18:25   #3
anoniem51536
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo Nienke,

Dank voor je reactie.
De muis heb ik verkeerd uitgelegd, de iconen op het bureaublad zijn niet meer aan te klikken met de muis, ze openen dan niet. Norton Ghost krijgt ook een rood kruisje, dus werkt ook niet meer. We sluiten gewoon de computer af via start enz en starten dan opnieuw op. Dat kan wel met de muis.
Ik begin met je eerste advies van de netwerkkaart.

Groeten van Margo
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2011, 18:42   #4
dutch-online
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En doe ook maar eens een scan.

met Mbam http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free

en / of http://www.eset.com/us/online-scanner
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2011, 17:53   #5
anoniem51536
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo Niek (niet Nienke, sorry), na het uitzetten van het vinkje bij het uitzetten van de netwerkkaart is de computer weer tiptop in orde.
Maijn dank is groot.

Groeten van Margo

Dank Poles Apart, de scans ga ik nu uitvoeren, kan nooit kwaad.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2011, 00:42   #6
anoniem42071
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is heel erg mooi. Het was ook van mij maar een idee, (beetje wilde gok) omdat ik las dat Outlook de melding mogelijk veroorzaakte en dat wil standaard elke 10 minuten mail checken.

Niek
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.


Powered by vBulletin Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.