Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 30 September 2006, 10:20   #1
vincper

Standaard Bittorent stopt met downloade :S

Een tijdje geleden begon ik met het downloaden van een paar games met Bittorent. Nu zijn ze allemaal gestopt met downloaden, en bij Tracker Status staat er nu "tracker offline (verlopen)". Soms downloaden ze wel, maar dat is dan met ±0.1 kbps en heel zelden.

Van de meeste heb ik 100+mb gedownload, eentje heb ik al op 500mb. Dit doet er op zich niet toe, wel zijn ze allemaal op dezelfde dag, zelfde tijdstip gestopt met downloaden.

Ik gebruik Bittorent 1.6, Windows XP Professional SP2, Norton Antivirus 2006

Kan iemand mij misschien vertellen wat er aan de hand is? Volgens mij ligt het in ieder geval niet aan de firewall/update van bittorent, aangezien ik Bittorent vóór het downloaden van de games al heb geupdate naar 1.6 en firewall toestemming heb gegeven...
vincper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 10:02   #2
FooBar

FooBar's schermafbeelding

Standaard

Wat er aan de hand is?

Heel simpel. Bittorrent houdt zich netjes aan de wet. Het is verboden om software (en ook games) te downloaden, en zodoende kun jij het ook niet of niet volledig downloaden.

Als je de Huisregels had gelezen, dan had je geweten dat je deze vraag niet hier had hoeven stellen. Je had dan ook geweten dat je geen smilie in de topic-titel moest zetten.

Modje wordt gewaarschuwd.
FooBar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 10:13   #3
vincper

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TarUnited Bekijk bericht
Wat er aan de hand is?

Heel simpel. Bittorrent houdt zich netjes aan de wet. Het is verboden om software (en ook games) te downloaden, en zodoende kun jij het ook niet of niet volledig downloaden.

Als je de Huisregels had gelezen, dan had je geweten dat je deze vraag niet hier had hoeven stellen. Je had dan ook geweten dat je geen smilie in de topic-titel moest zetten.

Modje wordt gewaarschuwd.
Het is verboden om software/games te downloaden? Je bedoelt hiermee copyrighted software? De games ik aan het downloaden ben zijn opensource-/freeware racesimulatoren, is dit ook verboden om te downloaden?

Zoniet, wat is dan het probleem?
vincper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 11:01   #4
avv

Standaard

Vincper, het had geholpen als je het er gelijk bij had gezet, want zoals je vraag origineel was mag deze inderdaad niet. Met de latere toevoeging is het geen probleem, op de smiley in je titel na. Haal die weg door je eerste post te editen en dan Pas Aan Geavanceerd te kiezen, want smiley's in de titel leiden tot afsluiten van topics door Modje.

Aangaande je vraag, dit is een bekend probleem met sommige torrents. Ik heb er ook een aantal gehad die op 99.9% stopten en zelfs na een week niet meer verder gingen. Het kan ook zijn dat het desbetreffende torrentnetwerk down is, Brein is namelijk nogal wat torrentsites aan het afsluiten.

Beste is uithuilen en overnieuw beginnen, eventueel met een andere torrentclient.

Laatst gewijzigd door Modje : 1 October 2006 om 21:42
avv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 11:38   #5
Dr. Bibber

Dr. Bibber's schermafbeelding

Standaard

Wat voor virusscanner gebruik je? Bijv. NOD32 (en anderen ook dacht ik? zie verder) interfereren in ieder geval met ABC bittorrent (zie FAQ - http://pingpong-abc.sourceforge.net/faq.php)
Het schijnt een algemeen probleem te zijn: "Add ABC to NOD32's exclude list and it should operate normally. (This seems to be a common problem with several different anti-virus programs and BitTorrent clients in general)."

Bij mij heeft het geholpen bij vastgelopen torrents, maar ik weet niet of jouw probleem hetzelfde is...In ieder geval is duidelijk dat je een andere bittorrent cliënt gebruikt.
Dr. Bibber is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 12:01   #6
FooBar

FooBar's schermafbeelding

Standaard

Als het opensource-/freeware racesimulatoren zijn, zie ik niet waarom je dat via bittorrent zou moeten binnenhalen. Gaat een stuk sneller via http/ftp via de website van de makers van die racesimulatoren.
Is geen oplossing voor je probleem, maar het zou wel kunnen werken. Uiteindelijk heb je dan toch de programma's die je graag wilt hebben.

Als je toch met torrents aan de slag wilt, kun je misschien eens (zoals gezegd) een andere client proberen. Of de download annuleren, en 'm opnieuw vinden en herstarten.

Laatst gewijzigd door Modje : 1 October 2006 om 21:43
FooBar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 21:44   #7
Modje
Moderator (inactief)

Modje's schermafbeelding

Standaard

vincper, er staat nog steeds een smiley in je titel, graag verwijderen anders wordt de vraag gesloten.
Modje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten