Los bericht bekijken
Oud 14 March 2011, 23:30   #2
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricky1 Bekijk bericht
Betreft bijv. de topic : Ben ik voldoende beschermd?

In een eerste reactie wordt een afdoende antwoord gegeven.
Vervolgens laat iemand zijn fantasie erop los en komt met een niet of nauwelijks ter zake doende en onrealistische reactie.

Dit soort onnodige, overbodige en vooral nutteloze reacties vervuilen een topic, en lijken mij ongewenst, want niet in de interesse van een Topic Starter, of van het Forum in het algemeen.
Eerder lijken ze bedoeld om het eigen gelijk te halen, of om een discussie uit te lokken ?

No offense.
ricky1, ik begrijp je reactie maar al tegoed, maar het probleem is dat er steeds meer oudere mensen een Computer aanschaffen en deze mensen hebben gewoon dit soort antwoorden nodig, ik ben zeg maar 60 + en als ik er dan alleen al meer dan een uur soms over doe om mensen jonger dan ik uit te leggen dat outlook expresse niet meer werkt in Windows7, omdat zij een nieuwe computer hebben aangeschaft, en dat het nu Windows Live Mail is geworden, en ja daar kunnen zij nog niet mee overweg, dan ben je gewoon enkele avonden bezig om dit uit te leggen, en dat gaat allemaal kosteloos, ik wil niet zeggen 24/7 maar aan 15/7 kom ik zeker wel.