Los bericht bekijken
Oud 29 January 2018, 22:33   #1
anoniem17883
Guest

Standaard Problemen met Opstarten Windows

Ik heb al een tijdje een probleem met het installeren van een windows update (vermoedelijk de creators fall update van Windows 10). Elke keer kreeg ik een zwart scherm nadat hij was bijgewerkt. Ik heb geprobeerd om deze update weg te krijgen, maar uiteindelijk na googelen geprobeerd om deze update handmatig te installeren.

Vanaf dat moment kreeg ik alleen nog maar de melding bij het opstarten dat de update niet gelukt was, en dat de pc opnieuw opgestart moest worden, in een bootloop.

Uiteindelijk op andere PC windows installatie programma gedownload, en toen vanaf USB windows opnieuw geinstalleerd. Werkte prima, todat hij meteen updates begon uit te voeren, en na opnieuw starten ik alleen nog maar een zwart scherm krijg.

Echter kom ik nu niet meer verder dan het startscherm van het moederbord. Opstarten vanaf DVD of USB stick doet hij niet meer. Hij lijkt deze even te benaderen, om vervolgens alsnog gewoon te proberen op te starten van schijf, wat weer een zwart scherm te weeg brengt. Ook met een oude schijf (met windows geinstalleerd), waarbij hij windows wel eventjes laadt, krijg ik uiteindelijk een kritieke fout en weer terug naar af.

Iemand enig idee hoe ik mijn PC kan forceren om een windows installatie te starten? In het verleden was het opnieuw installeren van Windows altijd de ultieme manier om hem weer aan de praat te krijgen, maar zelfs dat werkt nu dus niet meer...PC werkte verder prima, dus de hardware lijkt mij verder in orde.

*Ik heb een Gigabyte GA-Z87X-UD4H, i5 4670K, Kingston HyperX 16GB, 2x Gigabye GTX 770, Sea Sonic 750W en 512GB Crucial MX SSD
  Met citaat antwoorden