Los bericht bekijken
Oud 24 March 2018, 16:35   #21
Johannes1903

Johannes1903's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Waarom werkt Veilige Modus niet ? Wat gebeurt er ?
Ik het veilige modus nog niet geprobeerd? Hoe kom ik daar in? Ik herinner het me alleen van keren dat mijn Vista laptop niet goed wilde opstarten. Dan was de batterij leeggelopen (vergeten af te sluiten) of hij wilde ook niet uit, maar na een paar keer deed deze het gewoon weer.

Ik zit niet al te vaak achter deze computer. Nu blijft de update weer hangen, als ik hem weer start (nadat ik hem natuurlijk weer 'koud' heb afgesloten, dan zegt hij wel zoveel procent, sluit de computer niet af, om daarna naar het startscherm te gaan, maar als vervolgens de virusscanner heeft gelopen en hij opnieuw wil opstarten, blijft het scherm met dit en dat programma zorgt ervoor dat de computer niet kan afsluiten (meestal de virusscanner of wat ik daarvoor heb gebruikt), dan verschijnt op het blauwe scherm met afsluiten of opnieuw opstarten 2 icoontjes van programma's die dus nog lopen en het gebod om alles op te slaan, anders gaat de inhoud verloren. Maar ik heb dan helemaal niks gedaan wat verloren zou kunnen gaan. Er wil dus iets niet afsluiten, maar hoe kom ik daar achter? Mijn zoektocht op internet loopt ook al op niks uit, want bv de Faqman heeft het over drivers die van ge´nstalleerde programma's komen, dat heb ik allemaal niet. Het treedt ook zomaar ineens op. Hiervoor sloot hij normaal af, maar deze voormalige Windows 7 computer heeft altijd wel een beetje gesukkeld.
Johannes1903 is offline   Met citaat antwoorden