Los bericht bekijken
Oud 31 December 2017, 14:03   #24
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obelix71 Bekijk bericht
Anders denk ik dat ik (binnenkort) maar eens ga voor een combinatie van de mogelijkheid die Niekie noemt (downloaden en op USB stick zetten) en het uitschakelen in het BIOS van de netwerkadapter.
Zag bij apparaatbeheer volgens mij ook een wifi/wireless adapter. Dat zou eventueel dus nog kunnen/moeten werken, als de USB om welke reden niet werkt.
Dit lijkt mij je beste optie nu.

En dan even opletten, je kan de setup van die Windows 10 Fall Creators Update (pfff wat een verwarrende naam...) starten door onder Windows de setup.exe op de stick of DVD te starten (als Administrator zou ik maar doen), je hoeft je PC er niet mee te booten. Zo weet Windows in ieder geval dat je al een Windows 10 hebt, en misschien dat de optie om te updaten 'met behoud van documenten en apps' meer voor de hand ligt.

Ik ben namelijk bang dat veel mensen de naam 'Windows 10 Fall Creators Update' verkeerd interpreteren, en zo per ongeluk een schone installatie uitvoeren.

Je schijnt de ISO ook onder Windows te kunnen mounten, en de setup.exe starten, dan heb je niet eens een stick nodig.
  Met citaat antwoorden