Los bericht bekijken
Oud 15 March 2011, 18:32   #13
anoniem33562
Guest

Standaard

Ja, quoten kan iedereen en is ook één van de vervelendste zaken op een forum. Door gebrek aan eigen tekst gaat ricky1 quoten. Goed, het is iedereen wel duidelijk dat ricky1 nog een rekening met mij te vereffenen heeft. Kijk en dat bedoel ik nou net dat zijn vervelende personen op een forum. Ze blijven met frustraties zitten en dat komt altijd weer terug. Ze moeten dat afreageren over de hoofden van andere forumdeelnemers en het forumbelang. Het zijn net kleine kinderen die geen genoeg kunnen krijgen van het wel en nietes spel en blijven maar doorzeuren om niets.

Overigens die quotes hadden betrekking op een probleem waarbij forumdeelnemers in een topic al 'tig' keer dezelfde adviezen hadden gegegeven. Nu heb ik daar nog niet eens zo'n probleem mee, maar ik vind het wel een vreemde zaak dat mensen niet even het fatsoen kunnen opbrengen om eerst eens een antwoord/reactie van de topicstarter af te wachten. Dus m.a.w. je blijft maar door kletsen en geeft de ander geen gelegenheid om nog te reageren, althans je geeft ook sterk de indruk dat je daar niet zoveel belang bij hebt, immers jij bent te druk met jouw eigen reacties.