Los bericht bekijken
Oud 4 October 2018, 01:52   #26
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Dat had ik gecontroleerd, niks wat flash gebruikte draaide.

Nu gaan we lachen.
Ik start Windows in veilige modus. Start daar mijn Firefox en doe de installatie van Flash player. Dat gaat 100% goed. Blijft maar 1 seconde hangen op 90% en geeft dan voltooid aan.

Ik herstart Firefox, ga naar m'n Facebook en dan Angry Birds, en dat start zonder ook maar een enkel probleem.

So far zo good. Nu start ik weer naar normale modus, en hetzelfde probleem doet zich weer voor. Angry Birds geeft een wit scherm, onderaan zie ik dat er heel lang naar een of andere site gezocht wordt, soms ook gewoon connect.facebook.com en Flash wenst gewoon niet te werken.
Krijg weer dat halve witte scherm onderaan ook.

Er moet dus in gewone modus iets zijn wat de boel blokkeert, maar ik weet niet wat. Er zitten nu geen addons in Firefox, want die is zuiver.
Als ik alle beveiliging uitschakel (dus Emsisoft Anti Malware en ook Windows Defender) doet het probleem zich ook voor, dus het ligt niet aan de beveiliging.

Ergens ervaart Firefox dan een probleem, want het euvel doet zich niet voor in Chrome die ook met een plugin werkt, zij het een eigen plugin.

Maar in veilige modus werkt het wel naar behoren. Ik krijg het gevoel dat het iets met rechten te maken heeft, maar ik weet niet wat.
Ben er moe van geworden, ga lekker tv gapen en dan slapen.

Morgen misschien met frisse gedachten weer nieuwe ideeën.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline   Met citaat antwoorden