Los bericht bekijken
Oud 30 May 2017, 20:32   #9
burgkop

burgkop's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de kleine SSD losgemaakt.
Heb dezelfde kabels aan de grotere SSD bevestigd.
3 partities gemaakt.
Ik denk: ik zet Windows 8 en 10 er éven opnieuw op.
Dat ging dus even niet door.
Vrijwel hele dag zoet geweest en het is nog niet gelukt.
Steeds foutmeldingen en ook NTLDR ontbreekt, deze laatste in het verleden ook vaak gehad, en dan kreeg je het met veel moeite goed. Wat een ellende toch.
Het zal inmiddels wel weer een paar jaar geleden zijn dat ik iets geinstalleerd heb, en dan ben ik weer veel vergeten, gelijk weer handen in het (weinige) haar.
ik krijg dus gewoon die installatie schermen niet, daarvoor al meldingen dat het niet gelukt is.

Wat kan er nu simpeler dan een nieuwe installatie zijn, op een geformatteerde schone ssd?

Heb nu een heel oude backup van win 8 erop gezet nu kan ik even op de computer. Als ik updates zoek, dan duurt het een euwigheid en na een uur is ie nog aan het zoeken.
Of je krijgt de melding bij afsluiten dat de het scherm niet moet afsluiten etc. bij 1 update. Maar ook hier die rondjes blijven maar draaien en ook daar na een uur nog steeds.
Ik snap er helemaal niets van, nooit gehad.
Denk maar niet dat ik ook even Windows 10 erbij kan zetten als dual boot, nee hoor, vergeet het maar.

Hoe pak ik dit nu het beste aan, vanaf het begin, op C moet Win 8 komen en op D win 10.
Dual boot bij opstarten.
Ik heb onderweg wat plaatjes gemaakt, niet geheel duidelijk, maar toch, zegt jullie meer dan mij denk ik, maar helaas die krijg ik hier niet bij, ook weer nieuw, krijg deze melding:

Your submission could not be processed because a security token was missing.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.

Staat er ergens wat fout??